וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו קסם: הקייס הזה הופך כל אייפון לאנדרואיד ברגע

אילן גלר

9.6.2016 / 9:50

טוב נו, אין פה קסם - זה פשוט סמארטפון אנדרואיד שלם חבוי בתוך מגן האייפון הזה שמתחבר אליו באמצעות כבל ומאפשר לעבוד על שתי מערכות ההפעלה במקביל

צילום מסך

אוהבים את המראה והתחושה של מכשיר האייפון, אך הייתם מעדיפים שיריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד והאפליקציות של גוגל? או שאולי אתם פשוט נדרשים מדי פעם להריץ אנדרואיד ואין לכם מכשיר בהישג יד. לא משנה מה הסיבה, הקייס הזה, שפותח כפרויקט אישי על ידי מהנדס חובב, מציע סוג של פתרון - אם כי קשה להאמין שיהפוך למוצר אמיתי.

סוד הקסם של מגן האייפון התמיד לכאורה הוא למעשה מכשיר סמארטפון מבוסס אנדרואיד, על כל רכיבי החומרה הנדרשים, שמוצמד למכשיר האייפון באמצעות הקייס. מתוך מכשיר האנדרואיד המאולתר הזה יוצא כבל USB המתחבר לאייפון, ומעביר אליו את מסך הבית והאפליקציות השונות.

מכשיר האייפון מריץ למעשה שתי מערכות הפעלה במקביל: iOS, המותקנת עליו כברירת מחדל, ואת אנדרואיד המועברת אליו דרך הקייס. התוצאה? אנדרואיד על מסך האייפון, ללא שום צורך לפרוץ למכשיר או להסתכן בגרימת נזק בלתי הפיך.

חסרון השיטה הזו הוא, כמובן, שבפועל מדובר בשני מכשירים שונים הפועלים במקביל. צריכת האנרגיה של המערכת הזו כפולה משל סמארטפון בודד, וגם המגן, שהודפס באמצעות מדפסת תלת-ממד, הוא לא הפתרון האלגנטי ביותר שאפשר להעלות על הדעת. למרות שזה כנראה עדיף מלהסתובב עם שני מכשירים בכיס. מה שבטוח, בתור פרויקט חובבים מדובר ביצירה מרשימה למדי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אייפון מריץ אנדרואיד. צילום מסך
חנות האפליקציות של גוגל - באייפון./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully