וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אורגזמה" - המשחק הזה היה בוטה מדי לאפסטור

אילן גלר

10.6.2016 / 5:07

המשחק מציג על המסך גרסה מופשטת ומצונזרת של איבר המין הנשי, והשחקן נדרש לגרור את אצבעו באיטיות במקומות שונים על המסך. בחנות של גוגל, אגב, תוכלו למצוא אותו בלי בעיה

צילום מסך

מתברר שמשחק לא חייב להכיל תכני עירום מובהקים בכדי שאפל תפסול אותו להפצה; מספיק שהרעיון עצמו יישמע בוטה כדי שהחברה לא תסכים למכור את המשחק דרך חנות האפליקציות שלה, כפי שקרה ל-Le Petite Mort, אפליקציה שמנסה - באמצעות אפקטים קוליים בסיסיים וגרפיקה פרימיטיבית ומפוקסלת - לשחזר את חווית האורגזמה הנשית על מסכי האייפון והאייפד.

המשחק מציג על המסך גרסה מופשטת (יש שיאמרו מצונזרת) של איבר המין הנשי, והשחקן נדרש לגרור את אצבעו באיטיות במקומות שונים על המסך, ובהתאם למשוב הקולי לשפר את תנועותיו עד למטרה הסופית והקולנית. Le Petite Mort לא מחלק לשחקן נקודות ואין לו שלבים שונים, אך הוא כולל חוויות שונות התלויות באופן שבו יבחר השחקן להפעילו.

באפל, כאמור, הגיעו למסקנה שכל זה בוטה מדי עבור חנות האפליקציות הנקייה והבטוחה של החברה, והסירו אותו מהמכירה לאחר שכבר עלה לחלק מהקטלוגים הבין-לאומיים. לטענת המפתחים, הפרשנות של אפל שגויה: Le Petite Mort ("המוות הקטן" - כינוי לאורגזמה) הוא לטענתם חוויה אמנותית עמוקה התורמת להבנת הנשיות, ולא חוויה פורנוגרפית רדודה.

גרסת האנדרואיד של המשחק, למקרה שתהיתם, עלתה לחנות של גוגל ללא שום בעיות ותוכלו לרכוש אותה משם תמורת 2.5 דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

משחק אורגזמה. צילום מסך
אין שלבים ואין ניקוד במשחק הזה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully