וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס אשראי לעובדים זרים, סמארטפון שהופך למנורת לילה ועוד

10.6.2016 / 6:27

וגם: שבוע המובייל הישראלי בפתח, חממה חינמית לסטארט-אפים נבחרים והתחרות הבינלאומית של טכנולוגיות ללוחמה בטרור. אלה חדשות הסטארט-אפים של השבוע החולף

ויהי אור

חברת UpLamp השיקה השבוע קמפיין מימון המונים לקראת השקת המוצר שמעניק לסמאטרפון את היכולת להפוך חתיכת פלסטיק למנורה חכמה. UpLamp משתמשת באור של הסמארטפון על מנת להאיר את אהיל הפלסטיק. התאורה נשלטת על ידי אפליקציה, שמגיבה למחוות גוף או מחיאת כפיים.

האהיל הוא למעשה גם נקודת טעינה שתדאג שהסוללה תישאר מלאה בבוקר. בנוסף ניתן להגדיר מצב שינה אוטומטית, בזכות חיישנים שיזהו מתי אתם נרדמים ויכבו את האור. פונקציה נוספת היא שעון מעורר עדין, השולט בעוצמת האור של המנורה להתעוררות רכה.

html error

מובייל כחול-לבן

שבוע המובייל יפתח ביום שני באירוע השנתי של MobileMonday Tel Aviv וילווה באירועי לוויין רבים של חברות המובייל. ביום שלישי ייפתח Israel Mobile Summit 2016, האירוע הגדול ביותר של תעשיית המובייל בישראל, המתקיים זו השנה השישית ברציפות. אופיר לייטנר, יזם ומייסד אירועי שבוע המובייל: "בכירי תעשיית המובייל בעולם יתכנסו יחדיו וידונו בכל החידושים בעולם המובייל, תוך התייחסות לסוגיה החשובה מכל - איך מפתחים יכולים לעשות כסף מאפליקציות או משחקים?". לכנס יגיעו דוברים בכירים מתעשיית משחקי המובייל הבינלאומית.

כ-20 סטארט-אפים ישראלים יציגו במהלך הכנס בהן אפליקציית Karz, המפחיתה את הסיכון בכביש לנהגים, אפליקציית Pocket Cause המאפשרת לכל אדם לתרום לכל מטרה חברתית בלחיצת כפתור, SafeBeyond שמאפשרת תיעוד לאחר המוות, באמצעות תזמון שליחת מסר כתוב, קולי או בווידאו, אפליקציית טריילז (Trailze), ה-Waze של רוכבי האופניים, האופנועים, הטרקטורונים ועוד.

מנוע צמיחה

MyHeritage המשיקה את Treehouse - תכנית חממה ייחודית לסטארט אפים ללא תשלום. התכנית תיפתח בתחילת יולי 2016 והסטארט-אפים שייבחרו יקבלו חלל עבודה אטרקטיבי במשרדיה החדשים של MyHeritage למשך ארבעה חודשים. החלל כולל שירותי משרד נלווים וגישה לכל ההטבות העומדות לטובת עובדי החברה ובהן אירועים חברתיים, חדר כושר משוכלל, מטבחון מאובזר ועוד.

לכל סטארט-אפ יוצמד מנטור לפי צרכיו, לצד פגישות שוטפות עם בכירי החברה מכל המחלקות: פיתוח, תמיכה, BI, שיווק ומכירות, גיוס ועוד. MyHeritage לא תגבה כסף או אחוזים תמורת ההשתתפות בתכנית. ההרשמה למחזור הראשון של תכנית Treehouse תיפתח ב-1 ביוני 2016 למשך שלושה שבועות. למידע נוסף והרשמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Treehouse - תכנית חממה ייחודית לסטארט אפים ללא תשלום./מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא עמלה

הסטארט-אפ "נימה" השיק השבוע כרטיס אשראי ראשון מסוגו המיועד למהגרי עבודה ומטרתו לצמצם דרמטית את הוצאות העובדים. הכרטיס מעניק לעובדים אפשרות לנהל את ההוצאות שלהם ושל משפחותיהם בארץ ובחו"ל דרך הסמארטפון ופוטר אותם מתלות בעמלות הגבוהות בהמרה למטבע זר וגם מעניק ביטחון מסוים מפני סכנת הגניבות. לדברי החברה, אחת מההוצאות הכבדות של עובדים זרים הן עלויות העברת הכספים לבני משפחותיהם בחו"ל. גורמי התיווך שמחים לגזור עמלות שמנות על חשבונה של האוכלוסיה המוחלשת התלויה בהם ושוחקים מההכנסות הדלות. מי שמנסה לעקוף את המערכת הבנקאית נופל לעיתים טרף לשרלטנים ופורצים ששודדים ממנו את המזומנים.

כל עובד מקבל שני כרטיסים: האחד נשאר עימו לשימושו האישי והשני נשלח לבני משפחתו ומאפשר להם למשוך כספים בפיקוח וניהול תזרימי שלו. הכרטיס מונפק בשיתוף עם מאסטרקארד העולמית ומאפשר למהגרי עבודה לשלם חשבונות באינטרנט, לקנות אונליין ולשלם בחנויות כמו עם כל כרטיס אחר. כרטיס האשראי החדש הוא היחיד בישראל ומהיחידים בעולם שאינם מחייבים בעמלות מט"ח. מודל העמלות של נימה מבוסס על תשלום חודשי של 10 דולרים בחודש לשני הכרטיסים ללא כל עמלות נוספות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נימה - כרטיס האשראי החדש הוא היחיד בישראל ומהיחידים בעולם שאינם מחייבים בעמלות מט"ח./מערכת וואלה!, צילום מסך

המלחמה הטכנולוגית בטרור

ביום שלישי השבוע הוכרזו המנצחים בגמר התחרות הבינלאומית של טכנולוגיות ללוחמה בטרור, שהתקיימה באוניברסיטת תל אביב. בתחרות שיזם משרד ההגנה האמריקני בשותפות עם משרד הביטחון ופורום MIT ליזמות בישראל התמודדו 19 חברות שעלו לגמר מתוך 120 שהגישו מועמדות. במקום הראשון זכו בפרס של 100,000 דולר, Duke Robotics Systems שהציגו פלטפורמה מיני רובוטית חדשנית המאפשרת לייצב כל אובייקט שמחברים אליה, נשק או מערכת אופטית, ולבודד אותו מכל תנודה. החברה אף זכתה בתואר חביב הקהל.

במקום השני, זכו שתי חברות: Lirhot Systems אודות לטכנולוגיה פורצת דרך שעושה שימוש בתדרים שעד היום לא היה להם שימוש בהקשר של זיהוי חומרים חשודים ו-Imagry שעשו שימוש בבינה מלאכותית כדי ליצור מאגר חזותי יעיל ואפקטיבי שיודע לפענח תכנים ודמויים ויזואליים בסרטוני וידיאו.

זוכי תחרות טכנולוגיות ללוחמה בטרור. יוני רייף,
זוכי תחרות טכנולוגיות ללוחמה בטרור./יוני רייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully