וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תמחק לכם תמונות אם לא תורידו את האפליקציה הנוספת הזו

אילן גלר

13.6.2016 / 8:49

אם מעולם לא השתמשתם בשירות הזה, ולא הייתם מודעים לקיומו, סביר להניח שמחיקת התמונות לא תשפיע עליכם יותר מדי. במידה וכן, כדאי לכם לגבות את התמונות במהרה

צילום מסך

(בסרטון: פייסבוק מציגה את אפליקציית מומנטס)

כשפייסבוק מעוניינת לקדם את אחת האפליקציות החדשות שלה, במקום האפליקציה הראשית והמוכרת, החברה לא מהססת לכפות שינויים על מאות מיליוני משתמשים בכל רחבי העולם. ראינו את זה בעבר עם אפליקציית המסנג'ר, וכעת זה קורה שוב עם אפליקציה בשם Moments, שנועדה לארגון ושיתוף תמונות שצילמתם בסמארטפון עם חברים.

עד כה פעלה האפליקציה הזו במקביל לתכונה דומה בשם Synced from phone ששולבה באפליקציה הראשית של פייסבוק, והעלתה באופן אוטומטי כל תמונה שצילמתם לשרתי החברה. החל מה-7 ביולי, התכונה הזו תפסיק לעבוד, ומפתיע מכך - בפייסבוק החליטו שלא לסנכרן באופן אוטומטי בין שני השירותים. זה אומר שצילומים השמורים רק בתיקיית Synced from phone פשוט יימחקו ויעלמו בחודש הבא.

אם מעולם לא השתמשתם בשירות הזה, ולא הייתם מודעים לקיומו, סביר להניח שמחיקת התמונות לא תשפיע עליכם יותר מדי. במידה וכן סמכתם על פייסבוק לצורך גיבוי התמונות, כדאי מאוד שתיכנסו לאלבום התמונות המקוון שלכם באתר ותוודאו שכל אחת מהתמונות הללו מגובה גם במקום אחר.

אפשרות נוספת היא, כמובן, להתקין את אפליקציית Moments - וזו בדיוק המטרה של פייסבוק במהלך זה. עושה רושם, אגב, שזה עובד עבורה מצוין שכן האפליקציה דילגה לראש רשימת ההורדות החינמיות לאייפון במדינות רבות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

מארק צוקרברג. AP
כן, אני עושה מה שבא לי - מה תעשו לי? צוקרברג./AP
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully