וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם יכולים גם לשבת ככה? התמונה שחרפנה את הרשת

אילן גלר

13.6.2016 / 9:20

לא ברור מי האישה, שצולמה משכלת רגליה במומחיות כזו ברכבת התחתית, אבל היא כבר הצליחה להפוך לטרנד. מיליוני גולשים ניסו לחקות אותה, ולא מעט גם הצליחו - בהם אפילו כלב אחד חמוד

מערכת וואלה!

התמונה הזו, ששיגעה את האינטרנט, עלתה לפני כמה ימים לאתר שיתוף התוכן הפופולרי, Reddit, תחת הכותרת "סליחה, אולי תוכלי לא לשבת ככה?". למרות שהמשתמש שהעלה את התמונה כנראה לא התרשם במיוחד, הצילום הפך ללהיט וזכה לשיא של צפיות ושיתופים. מיליוני גולשים בכל רחבי העולם לא הצליחו להישאר אדישים למראה האישה האנונימית, שהצליחה לשבת בתנוחה שנראית לכאורה בלתי אפשרית.

מבין מיליוני הגולשים שצפו בתמונה וניסו לחקות אותה, נמצאו דווקא לא מעט שהצליחו לשחזר את התנוחה, או לפחות להגיע די קרוב אליה. ברשימת המצליחים נמצאות לא רק נשים אלא גם גברים מוכשרים, ואפילו כלב אחד. כנראה שלא מדובר בתכונה עד כדי כך נדירה, והגולשים באינטרנט תמיד שמחים, כמובן, לתירוץ לצפות בהרבה תמונות של רגליים.

התמונה המקורית

עד עתה לא ברור מי היא האישה שהפכה לכוכבת ויראלית - צלם התמונה לא יודע את שמה, והיא לא מיהרה לחשוף את זהותה ברשת. עם יותר משני מיליון צפיות עד כה, מדובר כנראה בהרבה מאוד פוטנציאל פרסומי מבוזבז, אבל כנראה שיש גם כאלו שהאנונימיות שלהם חשובה להם יותר מחשיפה וכסף.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מבחר גולשים שעמדו באתגר (בערך)

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully