וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליק: רמקולים שטוחים ושקופים - שמנגנים רק בכיוון אחד

אילן גלר

14.6.2016 / 6:08

מעבר לעיצוב המרשים של הרמקולים האלה, הם גם מסוגלים לשדר גלי קול רק בכיוון מסוים, שהם מופנים אליו, וכך למעשה לייצר אפיק סאונד איכותי עבור משתמשים ספציפיים מבלי להתפשר על אוזניות

יח"צ - חד פעמי

הרמקולים החדשים של חברת Turtle Beach נראים ממבט ראשון כפריצת דרך עיצובית: הם שטוחים ושקופים לחלוטין, ולא נראים כמו אף רמקול אחר. אולם מתברר שהעיצוב יוצא הדופן הזה הוא באמת החלק הפחות מרשים במוצר; החידוש האמיתי הוא יכולתם לשדר צליל אך ורק לכיוון מסוים, כך שאנשים הנמצאים מחוץ לטווח השידור אינם ישמעו דבר.

הטכנולוגיה המדהימה שפועלת מאחורי הקלעים יוצרת גל קול מדויק מאוד, הנע אך ורק דרך האוויר שמול הרמקול. מאזין שנמצא במקום הנכון יהנה מצליל איכותי מאוד שכאילו שודר ישר לתוך אוזניו, בזמן שאנשים הנמצאים מסביבו לא ידעו כלל שמשהו מתרחש. ראינו בעבר יישומים דומים במסגרת אטרקציות תיירותיות או תצוגות במוזיאונים, אך לא כמוצר המיועד לצרכן הביתי.

מגוון השימושים ברמקולים חד-כיווניים מסוג זה רחב מאוד. מה דעתכם על האזנה למוזיקה במשרד דרך הרמקולים, מבלי להפריע כלל לאנשים שלידכם? שימוש נוסף הוא מכשיר כספומט, המסוגל לשוחח עם המשתמש ולהעביר לו פרטים אודות מצב החשבון, מבלי שאנשים אחרים בתור יוכלו לשמוע דבר.

גרסאות קומפקטיות יותר של הרמקולים הללו, שכבר נמצאות בפיתוח, יוכלו אף לשמש מכשירי סמארטפון, כך שנוסעים בתחבורה הציבורית יוכלו להאזין למוזיקה מבלי להפריע לכל יתר הנוכחים באוטובוס או בקרון הרכבת. וזה מבלי לקחת בחשבון את האפשרות לשוחח עם שחקנים על במה, למשל, מבלי שהקהל יישמע.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

רמקולים שטוחים מזכוכית.
לא רק נראים טוב.
  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully