וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלנו מומחה: שלושה לפטופים מומלצים עד 2,500 שקלים

14.6.2016 / 7:27

הצניחה במכירות המחשבים האישיים הביאה לירידת מחירים משמעותית בשנים האחרונות, לצד הפיכתה של טכנולוגיה מתקדמת לזמינה מאוד. אם הצורך שלכם במחשב מסתכם בשימוש בסיסי של גלישה ברשת ועבודה על מסמכים, קבלו שלוש המלצות ללפטופ שיספק אתכם. כתבה ראשונה בסדרה

צילום מסך

(בסרטון: כך תתקינו ותגדירו ווינדוס 10 במחשב חדש)

הודות למחיר האטרקטיבי והזמינות שהם מציעים, משתמשים רבים מעדיפים לרכוש מחשב נייד על פני מחשב אישי נייח. המחשבים הניידים כיום יכולים לספק ביצועים שיענו על צרכי המשתמש הפשוט (גלישה ברשת, עבודה על מסמכים) וגם על הצרכים של הגיימרים והמעצבים הגרפיים הזקוקים לכוח עיבוד רב ומעבדים גרפיים מתקדמים.

>> שאלנו מומחה: שלושה ראוטרים מומלצים

בכיסא המומחה שלנו הפעם יושב רהב רוזנברג, מנהל תחום המחשוב בחברת nsfoucus, המתמחה באבטחת מידע ומונה למעלה מ-2,500 עובדים. רהב גם מסייע לאלפי גולשים בפייסבוק למצוא את החומרה המתאימה להם בקבוצה שהוא הקים. בשלב הראשון מדגיש רהב כי קניית מחשב דומה לרכישת סמארטפון - צריך לדעת איזה מחשב יענה על הצרכים, יקבל את העדכונים בזמן ותהיה לו תאימות מלאה עם עדכוני מערכות הפעלה.

אישה מקלידה על לפטופ. ShutterStock
איזה לפטופ מתאים לכם?/ShutterStock

Asus x455la

הלפטופ של אסוס מגיע עם מעבד אינטל Core i3 מהדור הרביעי בלבד (בעוד שהמעבדים החדשים כיום הם מהדור השישי) אך הוא נועד למשתמש הפשוט שצריך מחשב לגלישה באינטרנט, עבודה על מסמכי אופיס ושאר המשימות הפשוטות כמו הורדת קבצים, צפייה במדיה וכו'. יש לו מסך בגודל 14 אינץ' והוא שוקל 2.23 קילוגרמים. חשוב לציין כי לא מדובר במסך המתקדם ביותר אך הוא מספיק לשימוש סביר.

למחשב 4 גיגה זיכרון RAM, ורהב מדגיש שזה המינימום שכדאי לרכוש בכל מחשב (למרות שזה כפול מהמינימום הנדרש למערכת ההפעלה ווינדוס 10). המחשב מגיע עם כונן קשיח בנפח 500 גיגה ומערכת ההפעלה העדכנית ווינדוס 10. הדגם הזה נמכר עם אחריות לשנה הכוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח. מחיר המחשב (לפי זאפ) כ-1,785 שקלים.

HP Notebook 15-ac106nj P5P43EA

במחשב הזה כבר תמצאו מעבד מהסדרה העדכנית של אינטל - הדור השישי הנקרא SkyLake. המפרט כולל מעבד Core i5 מסדרת 6200U במהירות 2.3 גיגה-הרץ, מסך 15.6 אינץ', 4 גיגה זיכרון RAM וכונן קשיח בנפח של 500 גיגה. הודות למעבד מהדור השישי תוכלו להתמודד עם משימות מעט יותר מורכבות מגלישה באינטרנט ושימוש במעבד תמלילים.

שימו לב שהמסך, כאמור, בגודל 15.6 אינץ' ואם אתם מתכוונים להתנייד הרבה עם המחשב, אתם צפויים במעט סירבול. בטח אם לוקחים בחשבון שמשקלו עומד על 2.19 קילוגרמים. המחשב מגיע עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10 ואחריות לשנה של C-DATA כולל איסוף והחזרה. מחירו לפי זאפ כ-2,265 שקלים.

Lenovo IdeaPad 500S-13 80Q2003JIV

לנובו IdeaPad מתאים למי שמעדיף להתנייד הרבה עם הלפטופ, אך חשוב לציין שבקבוצת מחיר זו, מדובר בטרייד על חשבון הביצועים. המחשב מגיע עם מעבד פשוט יחסית מהסדרה השישית, Core i3 6200U במהירות 2.3 גיגה-הרץ. יש לו מסך בגודל 13.3 אינץ', 4 גיגה זיכרון RAM וכונן קשיח בנפח של 500 גיגה והוא שוקל 1.5 קילוגרמים בלבד.

ה-IdeaPad אומנם לא מצויד, כאמור, במעבד המהיר ביותר אך גם הוא יספיק לשימוש סביר. מחירו כ-2,426 שקלים והוא מגיע עם אחריות לשנה הכוללת איסוף והחזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully