וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק: מיקרוסופט רוכשת את לינקדאין ב-26 מיליארד דולר

13.6.2016 / 16:26

ענקית האינטרנט רוכשת את הרשת החברתית העסקית בסכום עצום, העסקה צפויה להיחתם עד סוף השנה. מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה: "מצפים להעצמת כוחם של כל אדם וארגון בעולם". מניית לינקדאין קפצה ב-48 אחוז בשלב טרום המסחר בוול סטריט

מנכ"ל מיקרוסופט שאמר לנשים לא לבקש העלאה מתנצל. רויטרס
מיקרוסופט מקבלת גישה למאגרי מידע עצומים. המנכ"ל סאטיה נאדלה/רויטרס

עסקת ענק בשוק האינטרנט עומדת להיחתם, כשמיקרוסופט הכריזה על רכישתה של הרשת החברתית העסקית לינקדאין, בסכום שנאמד בכ-26 מיליארד דולר (196 דולר למניה). העסקה צפויה להיסגר סופית לקראת סוף השנה, בכפוף לאישור דירקטוריון לינקדאין. מנכ"ל לינקדאין ג'ף ויינר יישאר בתפקידו ויהיה כפוף למנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה.

כאמור, לינקדאין (בוול סטריט: LNKD) נרכשה בסכום של 196 דולר למניה, מה שהקפיץ, למעשה, את ערכה בטרום-המסחר בוול סטריט ב-48 אחוז. מתחילת השנה איבדה המניה מערכה 42 אחוזים טרם הנסיקה. מניית מיקרוסופט (MSFT) ירדה בכ-4 אחוזים ל-49.38 דולר למניה.

"לינקדאין הפכה למותג מצליח שמקשר אנשים בעולם העסקי", אמר נאדלה, "אנו מבצעים מהלכים כדי להגדיל את כוחה של לינקדאין, לצד אופיס365 ודיינמיקס, ואנו מצפים להעצים את כוחם של כל אדם וארגון בעולם".

לינקדאין הוקמה ב-2002, ונכון למרץ 2016 משתמשים בשירותיה למעלה מ-400 מיליון גולשים ברחבי העולם, אם כי רק כרבע מהם אקטיביים. עם זאת, מאגרי המידע העצומים ששמורים בחברה פיתו את מיקרוסופט, שממשיכה להתחרות בגוגל ובפייסבוק.

מאחר שבוודאי רובכם קיבלתם לא אחת הזמנות להצטרף דרך מייל, נוכל לספר כי ב-2013 הוגשה נגד החברה תביעה ייצוגית בשל "פלישה" לדוא"ל של חבריה, ואף שזו נדחתה בחלקה, שילמה החברה 13 מיליון דולר לתובעים.



עדכון ראשון: 13.6.2016, 15:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully