וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מאכזבת: אפל הציגה שדרוגים זניחים ובשורה אחת

13.6.2016 / 19:27

ענקית המחשוב חוותה שנה קשה במכירות והעיניים היו נשואות הערב (שעון ישראל) לסן פרנסיסקו, שם חשפה החברה בכנס המפתחים שלה את השדרוגים הצפויים לפלטפורמות של החברה בשנה הקרובה. למעט בשורת הסינרגיה בין הפלטפורמות השונות, אל תצפו לריגושים

השקת אפל. GettyImages
טים קוק, מנכ"ל אפל./GettyImages

כנס המפתחים הבינלאומי השנתי של אפל, WWDC 2016, נפתח הערב באירוע המרכזי שנערך בסן פרנסיסקו. בכירי החברה עם התפוח הציגו את החידושים במערכות ההפעלה ואת התחומים בהם החברה תתמקד בשנה הקרובה.

אחרי שנה קשה מאוד, בה ספגה אפל ירידות משמעותיות במכירות ובהכנסות, החברה חייבת להוכיח למשתמשים וגם למשקיעים שהיא עדיין יודעת לחדש, להפתיע ולרגש. למרות שמנכ"ל אפל, טים קוק, הכריז כי iOS10 תהיה "האימא של כל ההשקות", החברה הציגה שדרוגים זניחים יחסית.

חריגה מבין ההכרזות היא הבשורה של אפל לשנה הקרובה - סינרגיה בין ארבע הפלטפורמות שלה: האייפון והאייפד, השעון החכם, המחשב האישי והטלוויזיה. ארבע מערכות ההפעלה צפויות לעבור שדרוגים משמעותיים אך לרוע מזלם של מעריצי אפל, כאלה שממשיכים את אותו קו בדיוק של כל מוצר.

הסינרגיה הזו צפויה לאפשר עבודה רציפה בין כל מכשירי החברה (בהנחה כמובן שיש לכם אפל TV בסלון, אייפון בכיס, אייפד על שולחן הקפה, מקבוק בחדר העבודה ואפל ווטצ' על פרק היד, כן?). דגש נוסף שמה החברה על סירי, העוזרת הדיגיטלית האישית, שתהפוך לחלק אינטגרלי מכל מחשב של אפל.

במסגרת הכנס (ה-27 במספר) העניקה אפל 350 מלגות השתתפות. 120 מהמשתתפים מתחת לגיל 18 כשהצעיר ביותר הוא בן 9 בלבד. עד היום נרשמו כ-13 מיליון מפתחים ויותר מ-5,000 מהם, שהגיעו מ-74 מדינות, לקחו חלק בכנסים.

בתחילת האירוע המוזיקה כבתה וטים קוק, המנכ"ל הגיי המוצהר, עלה לבמה: "לפני שנתחיל עם המצגת, ארצה לדבר על הטרגדיה שהתרחשה אתמול באורלנדו, פלורידה. אנחנו משתתפים בצערם עם כל מי שחייו נגעו באלימות אתמול. משפחת אפל מגיעה מכל העולם; כולם מרקעים שונים, עם נקודות מבט שונות אבל אנחנו חוגגים את הגיוון. אנחנו יודעים שזה מה שמושך את כולנו קדימה". לאחר הדברים הקהל עמד דקת דומייה לזכר הרוגי הפיגוע.

WatchOS

בגזרת השעון החכם הוצגו הביצועים המשופרים ב-WatchOS 3. כדי לעשות את זה, אפל שומרת את האפליקציות האהובות בזיכרון, מבצעת ריענון ברקע ומשתמשת בפיצ'ר שנקרא הפעלה מידית. הפיצ'ר החדש מאפשר להפעיל את תפריט האפליקציות המועדפות והזמינות לשימוש בלחיצת כפתור. במערכת ההפעלה החדשה לשעון החכם ניתן יהיה להחליק למעלה ולפתוח את מרכז הבקרה בדומה לאייפון. כמו כן, ניתן יהיה לענות במהירות להודעות.

פיצ'ר המענה המהיר כולל אפשרות חדשה לכתוב תגובה עם האצבע והשעון ידע להמיר את זה לטקסט. אפל היגה עיצובים חדשים וצבעוניים לשעון וגם את אופציית שיחת החירום על ידי החזקה של הכפתור התחתון הימני. בנוסף, ניתן יהיה להגדיר רשימה של אנשי קשר לשעת חירום שיוכלו לקבל את המיקום הנוכחי שלכם.

חידוש נוסף, ודי זניח, שהציגה אפל הוא שיתוף הפעילות הגופנית באפליקציה. במקום שרק אתם תדעו את כמות הצעדים, הקלוריות שנשרפו וכו', תוכלו לראות את הנתונים של חבריכם ואפילו להקניט אותם.

עוד הציגה אפל פ'צר עבור משתמשים המרותקים לכיסא גלגלים. לדברי החברה משתמשים אלו צריכים מידע אחר וזזים לגמרי אחרת. אפל עבדה בשיתוף עם עמותת Challenged Athelets ו-LakeShore כדי לפתח את היכולות החדשות ואת אפליקציית הפעילות הגופנית הייחודית.

אפליקציה נוספת שהציגה אפל היא Breathe, שנועדה להרגיע אנשים ולנהל את הלחצים היומיומיים. "לנשימה עמוקה יש יתרון לטווח הרחוק", אמרו על הבמה והציגו כיצד ניתן להגדיר תזכורות לעמוד ולהזיז את הגוף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

tvOS

"עתיד הטלוויזיה זה האפליקציות", הכריזה אפל כשהציגה את החידושים למערכת ההפעלה לטלוויזיה, ה-tvOS. יש יותר מ-1,300 ערוצי וידאו ב-tvOS וכ-6,000 אפליקציות; החדשה ביותר היא שידורי הספורט של Fox. אפליקציית השלט החדשה עבור tvOS תהיה זמינה למכשירי iOS והיא תציע למשתמשים לנווט בתפריט, להשתמש בסירי, להקליד באמצעות האייפון וגם להשתמש בחיישני התאוצה. היכולות החדשות שהציגה אפל עבור מערכת ההפעלה לטלוויזיה הן בעיקר עבור מפתחים, שיוכלו להשתמש בכלים נוספים כדי ליצור אפליקציות מתקדמות יותר, ופחות עבור המשתמשים.

MacOS Sierra

מעכשיו אל תגידו יותר OS X אלא MacOS Sierra. מערכת ההפעלה של החברה למחשבים אישיים זכתה לשם חדש והחידוש העיקרי הוא בהמשכיות העבודה מהאייפון או האייפד. עוד הציגה אפל את שירות התשלומים Apple Pay שעובר גם למחשב והאפשרות לאמת סיסמאות באמצעות שעון חכם או אייפון במקום להזין סיסמאות. הסינכרון המתמיד בין המכשירים יאפשר למעשה לחסוך אימות פרטים בכל אחד מהם בנפרד, לפי החזון של אפל.

שדרוג נוסף שהציגה אפל היא האפשרות לעשות "העתק" במחשב ואז "הדבק" באייפון או באייפד. פיצ'ר מגניב, ללא ספק, אבל לא בטוח שזה מה שיציל את המוניטין של החברה. שירות הענן של אפל, ה-iCloud drive, זכה לתפריט חדש ושיקוף של הקבצים במסך הבית במגוון מכשירים. כלומר תוכלו לראות את הקבצים שלכם בכל הפלטפורמות של החברה.

עוד חשפה אפל כי סירי, העוזרת הדיגיטלית האישית, מגיעה כעת גם למחשבים האישיים של אפל. סירי תתמקם בטבעיות על תפריט הניווט בצמוד ל-Finder. ומה סירי יודעת לעשות במחשב מלבד לספר בדיחות? היא יכולה לענות על שאלות ספציפיות, לאתר קבצים, לקבוע משימות מעקב ועוד. סירי יכולה גם לשלוט בתוכנות כמו אייטונס, לבצע חיפושים באינטרנט ועוד. ניתן יהיה לשלוף את המידע מהחיפוש ולהדביק אותו ישירות במסמך עליו אתם עובדים. השדרוג יהיה חינמי עבור רוב המחשבים.

iOS 10

חידוש ראשון שהציגה אפל במערכת ההפעלה החדשה הוא מוד הנעילה החדש. טכנולוגיית ה-3D Touch תהיה זמינה להתראות במסך הנעילה ובאמצעות לחיצה על התראות מאפליקציות כמו Uber ניתן יהיה לראות את מצב ההזמנה ועוד.

ניתן יהיה לצפות ב-Widgets שנמצאים במסך ההתראות ממסך הנעילה, כל מה שצריך זה לגלול שמאלה ולצפות במזג האוויר, הסיפורים החמים, מידע מהיומן ועוד. סירי תאפשר כעת להגיב להודעות באפליקציות השונות כמו wechat או Uber.

סירי זכתה למוח גדול יותר בגרסה החדשה ולמעשה אפל שילבו בינה מלאכותית שתוכל לעזור לכם במגוון פעולות, בהן גם הכתבה של טקסט. סירי תציע הצעות למילים ותלמד את ההודעות שלכם. כך שאם קבעתם עם חבר במסעדה ב-11 היא תזכור זאת ותדע לשלוף את זה בהמשך.

אפליקציית התמונות תציע, מלבד זיהוי הפנים, גם זיהוי האובייקט והתאמתו לקטגוריה. גם כאן שילבו באפל את הבינה המלאכותית שתתייג את הזיכרונות שלכם בצורה חכמה: מי מופיע בתמונה, מתי ואיפה? החיפוש החדש יכול להתבצע על אנשים או נושאים. ישנו גם טאב חדש שנקרא "זיכרונות" שמציג את הזיכרונות של המשתמשים בצורה מסודרת ונוחה כמו תצוגת ספר או סרט.

אפליקציית המפות החדשה תציג הצעות חכמות יותר עבור מסעדות ומידע מפורט יותר לנהגים. בנוסף יהיה ניתן לשלם ב-UBER ישירות מהמפות.

שירות המוזיקה של אפל משרת כ-15 מיליון מנויים. הקו המנחה לעיצוב האפליקציה החדשה היה שקיפות גבוהה יותר במקביל לשמירה על פשטות. מלבד העיצוב נוספת גם אפשרות חדשה לקרוא את מילות השירים המתנגנים. כמו כן נוספו טאבים "שירים אחרונים שהתווספו", "שירים מומלצים" וגם אפשרות לצפות בהופעות שבאזור.

אפליקציית החדשות (NEWS) מכילה כ-2,000 כלי תקשורת ומוציאים לאור ולמעלה מ-60 מיליון מנויים חודשיים. השינוי מתחיל עם עיצוב חדש לגמרי וגם מבזקים.

חידוש נוסף שהציגה אפל הוא HomeKit - סינכרון כל המכשירים החכמים בבית (כמו נורות חכמות, טרמוסטטים ועוד) כך שיעבדו בצורה מאובטחת יותר וטובה יותר. אפליקציה חדשה המצטרפת אל מסך הסמארטפון היא Home שיכולה לשנות את כל האווירה בבית. לשנות את הטמפרטורה במזגן, לעמעם את האורות וכמובן לברך אתכם "לילה טוב".

באפל שיפרו את חווית האימוג'ים וגם את המבחר. בהתאם לשיחה שלכם, המקלדת תדע להציע לכם את האימוג'י המתאים. לדוגמה, אם אתם מדברים על כדורסל ותרצו לשלב אימוג'י של כדור, המקלדת תחסוך לכם את החיפוש ותציע אותו.

עומדים דום לזכר קורבנות הפיגוע באורלנדו

לייב בלוג

20:03 המוזיקה כבתה וטים קוק עולה לבמה "לפני שנתחיל עם המצגת, נרצה לדבר על הטרגדיה שהתרחשה אתמול באורלנדו, פלורידה. אנחנו משתתפים בצערם עם כל מי שחייו נגעו באלימות אתמול".

"משפחת אפל מכל העולם. כולם מרקעים שונים. נקודות מבט שונות. אנחנו חוגגים את הגיוון. אנחנו יודעים שזה מה שהופך אותנו לחשים ועוזר לנו למשוך את כולם קדימה".

הקהל עמד דקת דומייה.

20:05 השנה בכנס המפתחים השנתי, אפל העניקה 350 מלגות השתתפות. 120 מהמשתתפים היום הם מתחת לגיל 18. הצעיר ביותר הוא בן 9 בלבד.

20:07 זוהי השנה ה-27 לכנס מפתחים. כ-13 מיליון מפתחים רשומים ולמעלה מ-5000 משתתפים לקחו חלק בכנסים, מ-74 מדינות.

חנות האפליקציות הושקה לפני 8 שנים, היום היא מונה 2 מיליון אפליקציות והורדו כ-130 מיליארד אפליקציות עד כה.

20:08 טים קוק: היום נשמע על ארבע הפלטפורמות של אפל. המק, האייפון, האייפד, ה-Apple Watch וה-Apple TV. (חמישה מוצרים - ארבע פלטפורמות).

אנחנו נתחיל עם ה-watchOS. טים קוק יורד מהבמה ומפנה אותה לקווין ליינץ'.

20:25 קווין ליינץ' עולה לבמה. הדבר הראשון בפתח הוא הביצועים המשופרים ב-WatchOS 3. כדי לעשות את זה, אפל שומרת את האפליקציות האהובות בזיכרון, מבצעת ריענון ברקע ומשתמשת בפיצ'ר שנקרא הפעלה מידית.

20:12 בלחיצת כפתור ניתן להפעיל את התפריט שמציג את אותן אפליקציות מועדפות וזמינות לשימוש מידי.

במערכת ההפעלה החדשה לשעון החכם ניתן להחליק למעלה ולפתוח את מרכז הבקרה בדומה לאייפון. כמו כן, ניתן לתת מענה מהיר להודעות.

באפל הוסיפו אפשרות חדשה למענה להודעות ובאמצעות האצבע ניתן לכתוב הודעות והשעון ידע להמיר את זה לטקסט
עוד הציגו "פרצופי שעון" חדשים כמו מיני מאוס ועוד.

20:20 בגרסה החדשה השעון יוכל להוציא שיחת חירום על ידי החזקה של הכפתור התחתון הימני. בנוסף, ניתן יהיה להגדיר רשימה של אנשי קשר לשעת חירום שיוכלו לקבל את המיקום הנוכחי שלכם.

באפל טוענים כי המשתמשים מכורים לטבעת הפעילות המציגה את כמות הצעדים, הקלוריות שנשרפו ועוד. בשביל לשפר את זה, בחברה הציגו את הטבעת השיתופית. כעת ניתן לראות כמה החברים או בני המשפחה התקדמו ביחס אליכם.

"זה טוב לתמיכה וגם הופך את הפעילות הגופנית לתחרות ידידותית", אומרים באפל. ויש אפשרות גם לשלוח הודעות קוליות עם לכלוכים וירידות כדי להוסיף פלפל לשימוש.

20:24 כעת אפל מציגה פ'צר נוסף עבור משתמשים המרותקים לכיסא גלגלים. הלקוחות האלה צריכים מידע אחר ולמעשה, הם זזים לגמרי בצורה אחרת. אפל עבדה בשיתוף עם עמותת Challenged Athelets ו-LakeShore כדי לפתח את היכולות החדשות.

טבעת הפעילות כעת מותאמת עבור אלו שיושבים בכיסא גלגלים. ההודעה החדשה המוצגת היא "זמן להתגלגל" ולא "לעמוד" כמו היום.

20:27 כעת אפל מציגה אפליקציה חדשה הנקראת "Breathe", שנועדה להרגיע אנשים ולנהל את הלחצים היומיומיים. לנשימה עמוקה יש יתרון לטווח הרחוק, באפל מציינים. ניתן להגדיר תזכורות - בדומה לתזכורת הקיימת, שתזכיר לכם לעמוד ולהזיז את הגוף.

20:28 קווין ליינץ' חזר לבמה ופנה למפתחים באולם להצגת יכולות חדשות עבור המפתחים שיוכלו לשלב את החידושים במערכת בתוך האפליקציות. הגרסה זמינה היום עבור מפתחים בעוד שהגרסה המלאה תהיה זמינה בסתיו.

20:29 כעת עוברים לנושא הבא - מערכת ההפעלה לטלוויזיה ה-tvOS. אדי קיו עולה לבמה "המוטו של אפל ממשיך עם העתיד בטלוויזיה זה האפליקציות".

ישנם למעלה מ-1,300 ערוצי וידאו בתוך ה-tvOS וכ-6,000 אפליקציות. החדשה ביותר היא שידורי הספורט של Fox.

קיו חושף את אפליקציית השלט החדשה עבור ה-tvOS שתהיה זמינה במכשירי ה-iOS. ניתן לנווט בתפריט, להשתמש בסירי, להקליד באמצעות האייפון וגם להשתמש בחיישני התאוצה.

היכולות החדשות שהציגה אפל עבור מערכת ההפעלה לטלוויזיה הן בעיקר עבור מפתחים שיוכלו להשתמש בכלים נוספים כדי ליצור אפליקציות מתקדמות יותר. גם העדכון הזה יהיה זמין בסתיו עבור כל המשתמשים.

מלבד הגישה המהירה למידע באמצעות מגוון מכשירים, אפל מציגה ניהול נוח: "מה אם ניתן היה למחוק את ה-cache בספארי שלכם אחרי זמן מוגדר?".

20:45 כמצופה, שירות התשלומים של אפל מגיע גם אל המחשב. פדריג'י הציג מקרה בו משתמש מנסה לרכוש בחנות באמצעות ה-Apple Pay ומחשב האיימק שלו.

20:36 כעת עולה קרייג פדריג'י לדבר על מערכת ההפעלה למחשבים OS X. השינוי הראשון שאפל מציגה הינו עבור השם שכעת המערכת תקרא "MacOS".

מערכת ההפעלה החדשה תקרא MacOS Sierra. המיקוד העיקרי הוא בהמשכיות של הפעילות מה-iOS למחשב. אומר פדרי. "כמובן שאנחנו השתמשנו עד כה בסיסמאות, אבל יש לנו מכשיר שצמוד ליד, אז למה שלא נשתמש בו כדי להתחבר למחשב במהירות?".

20:40 "יכולת נוספת היא העתק/הדבק האוניברסלי. כפי שזה נשמע, תוכלו להעתיק טקסט באייפון ולהדביק אותו במכשיר אחר".

20:42 באפל עוברים אל ה-iCloud drive ומציגים תפריט חדש ושיקוף של הקבצים שבמסך הבית במגוון מכשירים שזמין גם באמצעות האייפון.

כעת יהיה כפתור "שלם באמצעות Apple Pay" ואת אישור העסקה תוכלו לבצע באייפון שלכם או בשעון.

20:46 אפשרות חדשה שמצטרפת אל המק היא תמונה בתוך תמונה.

20:47 פדריג'י מציג את סירי, העוזרת הדיגיטלית האישית, שמגיעה כעת גם למחשבים האישיים של אפל. סירי נמצאת על התפריט בצמוד ל-Finder.

אז מה סירי יכולה לעשות מלבד לספר בדיחות? לענות על שאלות ספציפיות, לאתר קבצים, לקבוע משימות מעקב ועוד. סירי יכולה גם לשלוט בתוכנות כמו אייטונס.

20:48 סירי יכולה לבצע חיפושים באינטרנט וניתן לשלוף את המידע מהחיפוש ולהדביק אותו ישירות במסמך עליו אתם עובדים. מערכת ההפעלה זמינה כבר היום למפתחים ובסתיו עבור הקהל הרחב. השדרוג יהיה חינמי עבור רוב המחשבים.

20:51 וכעת - iOS 10.

במערכת ההפעלה החדשה, הציג קרייג את מוד הנעילה החדש, טכנולוגיית ה-3D Touch זמינה עבור התראות במסך הנעילה. באמצעות לחיצה על התראות מאפליקציות כמו Uber ניתן יהיה לראות את מצב ההזמנה ועוד.

20:55 ישירות ממסך הנעילה, ניתן יהיה לצפות ב-Widgets שנמצאים במסך ההתראות. כל מה שצריך זה לגלול שמאלה ולצפות במזג האוויר, הסיפורים החמים, מידע מהיומן ועוד.

כעת עוברים אל העוזרת הדיגיטלית סירי שכעת תהיה פתוחה עבור המפתחים. באמצעות סירי ניתן יהיה להגיב להודעות באפליקציות השונות (בכפוף לשילוב המפתחים) כמו wechat או Uber.

21:05 באפל למעשה שילבו בינה מלאכותית שתוכל לעזור לכם במגוון פעולות, ביניהן גם הכתבה שכן היא תציע הצעות מילים והיא תלמד את ההודעות שלכם. כך שאם קבעתם עם חבר במסעדה ב-11 היא תזכור זאת ותדע לשלוף את זה בהמשך.

כעת באפל עוברים אל אפליקציית התמונות שמלבד זיהוי הפנים, תציע גם זיהוי האובייקט והתאמתו לקטגוריה. גם כאן שילבו באפל את הבינה המלאכותית שתתייג את הזיכרונות שלכם בצורה חכמה: מי מופיע בתמונה, מתי ואיפה?

21:08 החיפוש החדש יכול להתבצע על אנשים או נושאים. ישנו גם טאב חדש שנקרא "זיכרונות" שמציג את הזיכרונות של המשתמשים בצורה מסודרת ונוחה. האפליקציה תוכל להציג את הזיכרונות במגוון דרכים כמו תצוגת ספר או סרט וזאת מבלי לערוך או להפיק את הספר או הסרט.

21:10 לבמה חזר אדי קיו שמציג את אפליקציית המפות החדשה. האפליקציה תציג הצעות חכמות יותר עבור מסעדות ומידע מפורט יותר לנהגים. בנוסף יהיה ניתן לשלם ב-UBER ישירות מהמפות.

21:13 כעת עוברים אל שירות המוזיקה של אפל. כ-15 מיליון מנויים משתמשים בשירות כיום. הקו המנחה לעיצוב האפליקציה החדשה היה שקיפות גבוהה יותר במקביל לשמירה על פשטות. צבעוני אך עדיין, לשמור את הכפתורים מקדימה ובמרכז. כמו שהם צריכים להיות.

אפשרות חדשה באפליקציה היא קריאת מילות השירים המתנגנים.

16: 17 באפל שיפרו את שירות המוזיקה ושילבו טאב שירים אחרונים שהתווספו, שירים מומלצים וגם אפשרות לצפות בהופעות שבאזור.

21:17 כעת עוברים לאפליקציית החדשות (NEWS).

21:19 אפליקציות החדשות מונה כ-2,000 מוציאים לאור ולמעלה מ-60 מיליון מנויים חודשיים. השינוי מתחיל עם עיצוב חדש לגמרי. אפל משלבת כעת מבזקים באפליקציית החדשות.

21:21 החידוש השמיני מתוך העשרה הוא HomeKit. המכשירים בבית כמו נורות חכמות, טרמוסטטים ועוד יעבדו בצורה מאובטחת, טובה יותר וביחד.

אפליקציה חדשה המצטרפת אל מסך הסמארטפון היא Home שיכולה לשנות את כל האווירה בבית. לשנות את הטמפרטורה במזגן, לעמעם את האורות וכמובן לברך אתכם לילה טוב.

21:22 באמצעות האפליקציה ניתן לצפות בשידורים מהמצלמות האינטרנט שבבית ישירות ממסך הנעילה.

21:24 החידוש הבא הוא בחוויית השיחות. כעת ניתן לקבל את תמלול תא הקולי. קרייג ציין, "עבדנו בשיתוף עם סיסקו על חלק מהשיפורים בחוויית השיחות".

21:29 בדומה לאפשרות כתיבת המילים באמצעות האצבע שנמצאת בשעון, גם באייפון ניתן יהיה לכתוב משפטים באמצעות האצבע בלבד. למעשה, המשתמש יצייר את האות והמערכת תדע לתרגם את זה לאות שתופיע על המסך.

באפל שיפרו את חווית האימוג'ים וגם את המבחר. בהתאם לשיחה שלכם, המקלדת תדע להציע לכם את האימוג'י המתאים. לדוגמה, אם אתם מדברים על כדורסל ותרצו לשלב אימוג'י של כדור, המקלדת תחסוך לכם את החיפוש ותציע אותו.

21:39 באפל פיתחו את אפליקציית המסרים Messages למפתחים שיוכלו לשלב אייקונים חדשים, יכולות נוספות ועוד.

21:41 חידוש נוסף באפליקציית המסרים היא האפשרות לשלב תכנים שונים כמו סרטוני ג'יב-ג'ב ועוד תוכן אינטראקטיבי.

רגע לפני הסוף באפל מציגים אפשרות לשיתוף פתקים, עריכת תמונות Live ופיצול תצוגת הספארי באייפד.

21:43 באפל מסכמים באמירה על פרטיות המשתמש "כשזה מגיע לניתוח ביצועים של המידע שלכם, אנחנו עושים את זה על המכשיר תוך כדי שמירה של המידע האישי. אנחנו לא בונים פרופילים למשתמשים שלנו".

גרסת המפתחים תהיה זמינה כבר היום בעוד שגרסת הבטא הציבורית תהיה זמינה ביולי. המערכת תושק בחינם בסתיו עבור כל המשתמשים.

אפל מסיימת את הפרזנטציה הזו בסרטון קצבי המציג את כל החידושים ב-iOS 10.

21:46 טים קוק חזר לבמה ומדבר על שפת התוכנה Swift. קוק מציג את היתרונות של השפה, שאמורה לקרב הרבה יותר אנשים לתכנות.

21:50 רגע לפני שהוא מסכם, טים קוק מציג אפליקציה חדשה שמנגישה את לימוד התוכנה עבור הקהל הצעיר. התוכנה החדשה משלבת המחשה מעשית לצד לימוד של שפת התכנות. "ילדים ימותו על זה".

21:54 טים קוק "אנחנו מאמינים שהקוד צריך להיות חלק מהשפה בכל בית ספר. סביבת המשחקים swift תהיה זמינה בחינם. אלפי ילדים יוכלו לגדול תוך כדי שהם לומדים וכותבים אפליקציות ל-iOS".

22:00 אחרי שהוצג הוידאו, טים קוק חזר לבמה לסכם את כל מה שראינו היום: watchOS, MacOS, tvOS וקרא ל-iOS 10 "האימא של כל השחרורים".

"באפל אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה צריכה להרים את האנושות. זהו רגע גדול עבורנו. אני רוצה להודות לכל המפתחים שנמצאים כאן היום וכל מי שצפה בנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully