וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכי: המקעקע איבד את היד - אז בנו לו יד ביונית מקעקעת

אילן גלר

15.6.2016 / 6:16

יש ידיים ביוניות משוכללות הרבה יותר מהיד של ג'יי.סי. שייטן טנט אבל אין הרבה ידיים מגניבות יותר. אמן הקעקועים, שאיבד את ידו האמיתית לפני 22 שנה, זכה כעת לשדרוג שלדברי הלקוחות אפילו עדיף על יד אנושית

צילום מסך

אמן הקעקועים הצרפתי, ג'יי.סי. שייטן טנט, איבד את ידו הימנית לפני 22 שנה, ומאז הוא התמיד לפתח את יכולותיו והפך למקעקע מוכשר על אף נכותו. ובכל זאת, כשהוצע לו לשתתף בניסוי מקורי, במסגרתו זכה ביד ביונית המשלבת בתוכה מכשיר קעקוע, טנט לא חשב פעמיים והתוצאה היא יצירה טכנולוגית מרהיבה ותמונות שהפכו לויראליות ברשת תוך שעות ספורות.

היד הביונית של ג'יי.סי הורכבה על ידי אמן, המתמחה ביצירת פריטי סטים-פאנק מעוצבים. היא מורכבת, בין השאר, מחלקים שהושאלו ממכונת תפירה, עמדת תקלוט ישנה ויד תותבת פשוטה. למרות ריבוי הרכיבים, טוען ג'יי.סי כי היד הזו קלת משקל ופשוטה למדי להפעלה. הוא משתמש בה על מנת לקעקע את לקוחותיו לפי הזמנה, ורובם מרוצים מאוד מהתוצאה ואף טוענים כי היא טובה יותר מזו שאליה יכולים להגיע אמני קעקועים נטולי ידיים ביוניות.

מאחר ומדובר בדגם ניסוי ראשוני, ליד הזו עדיין יש כמה בעיות, המרכזית שבהן היא תהליך ניקוי ארוך ומסובך לאחר כל הפעלה. החדשות הטובות הן שג'יי.סי ויוצר היד הביונית כבר עובדים על דגם שני שאמור לפתור את רוב הבעיות הללו, ולמעשה להפוך לתחליף מלא שבו יוכל ג'יי.סי להשתמש כל היום ללא כל בעיה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלגנטי./מערכת וואלה!, צילום מסך
יד ביונית מקעקעת. צילום מסך
הלקוחות מרוצים./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יד ביונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully