וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואווי השיקה בישראל שני שעונים לנשים - עם אבני סברובסקי

14.6.2016 / 11:55

שני השעונים מציעים מפרט מרשים אבל הגימיק העיקרי שלהם הוא העיצוב היוקרתי של מותג התכשיטים המוכר. הם יימכרו החל ממחר בסכום של 2499 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפרט לא רע בכלל, אבל העיצוב במרכז./מערכת וואלה!, צילום מסך

כחצי שנה לאחר שהושקו בעולם, וואווי מביאה לישראל את צמד השעונים החכמים היוקרתיים שלה לנשים, שעוצבו בשיתוף מותג התכשיטים סברובסקי (SWAROVSKI).
מדובר בהשקה משותפת עם חברת פרטנר, שתמכור את השעונים באופן בלעדי בשבועות הקרובים החל מסכום של 2,499 שקלים.

למעט העיצוב, השעונים זהים במפרט שלהם והם מאפשרים קבלת הודעות, התראות מרשתות חברתיות ומענה לשיחות טלפון. לשניהם מסך בגודל 1.4 אינץ', מעבד קוולקום APQ8026 עם 1.2 גיגה-הרץ, נפח אחסון פנימי של 4 גיגה ו512 גיגה זיכרון RAM. יש בהם חיישן דופק, חיישן תנועה וכל שאר האפליקציות הייעודיות שניתן למצוא בחנות של גוגל.

שני הדגמים מכונים Jewel ו- Elegant והם מריצים את מערכת ההפעלה לשעונים של גוגל, Android wear. יש להם סוללה בקיבולת של 300 מיליאמפר-שעה וניתן לטעון אותם באמצעות כבל USB פשוט. לפי נתוני החברה, 50 דקות טעינה מספיקות לשימוש במשך יום שלם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיתוף פעולה עם מותג התכשיטים סברובסקי./מערכת וואלה!, צילום מסך

דגם Jewel מצופה זהב אדום ומשובצות סביבו 68 אבני "סברובסקי זירקוניה" נוצצות, כל אבן בגודל 1.5 מילימטרים. ה-Elegant הוא גרסה מעודנת יותר, המצופה זהב אדום ללא אבני חן. לשני השעונים רצועות מעור איטלקי אמיתי ויותר מ-40 עיצובים של מסך השעון, בתוספת עשרה עיצובים נשיים, בלעדיים לדגמים החדשים.

"שיתוף הפעולה הנוכחי עם חברת התכשיטים היוקרתית, SWAROVSKI, מתווסף לחיבור האסטרטגי עם חברת הצילום המוכרת והאיכותית בעולם, LEICA, במסגרת המכשיר האחרון אותו השיקה וואווי לאחרונה, ה-P9", אמר קובי כליף, מנכ"ל ואוווי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully