וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצילו: כלב מתוק בסכנת חיים בגלל שתמונתו הפכה ויראלית

15.6.2016 / 9:23

דן טילרי אימץ את דיגי, כלב פיטבול יפה וחשב שמצא חבר לחיים. התמונות של הכלב הפוטוגני הפכו ויראליות במהירות, אך מכאן העסק הסתבך. משטרת מישיגן החרימה את הפיטבול, כיוון שאסור לגדל את הגזע במדינה. האם יהיה סוף טוב?

https://www.facebook.com/dan.tillery.1

כלב פיטבול מקסים נמצא בסכנת מוות רק בגלל שהוא כל כך פוטוגני עד שהפך לויראלי ואהוב הגולשים. הכול התחיל בשבוע שעבר כשהמוזיקאי דן טילרי אימץ את דיגי בן השנתיים ממקלט לכלבים בדטרויט, ארצות הברית. הוא פרסם תמונה של הכלבלב היפה בפייסבוק והיא הפכה ויראלית במהירות עצומה ואף הופיעה כבחירת הגולשים בתוכנית טלויזיה מקומית.

גם השוטרים במישיגן, המדינה בה חי טילרי הבחינו בתמונה המתוקה והגיעו מיד לביתו. לא כדי לברך או ללטף את הכלב, אלא בשל כך שדיגי הוא כלב מסוג פיטבול, גזע שנאסר לגידול במדינה. "השוטר אמר: 'זה שאני חושב שהוא פיטבול זה מספיק... יש לך שלושה ימים לסלק אותו מהבית", סיפר טילרי לתקשורת המקומית.

טילרי ודיגי בימים יפים יותר:

טילרי סיפק לרשויות את מסמכי האימוץ שמאשרים שדיגי הוא בכלל מסוג בולדוג אמריקאי, אולם השוטרים לא השתכנעו. בהמשך הוא עדכן בפייסבוק שהוא אינו נוטש את דיגי האהוב וקיבל בשל כך צו לבית משפט. בנתים התגייסה הרשת להצלת הכלב ומעל ל-65,000 איש חתמו על עצומה הקוראת להחזרתו הביתה.

טילרי פרסם פוסט בפייסבוק הו הוא מודה לכל התומכים, הצהיר שבנתיים דיגי נשאר בבית והוא משתף םעולה עם הרשויות.

עוד באותו נושא

מחקר חדש מוכיח: הדגים שלכם מזהים אתכם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully