וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזר ומפתיע: צפו בסרט הקצר שכתבה בינה מלאכותית

16.6.2016 / 4:31

בתפקיד התסריטאית: בינה מלאכותית, שסרקה אלפי תסריטים של יצירות כמו אודיסאה בחלל, בלייד ראנר, סטארגייט SG1 ותיקים באפלה. בתפקיד הראשי: ריצ'ארד מ"עמק הסיליקון". מה כבר יכול להשתבש?

צילום מסך

Sunspring, אחד הסרטים המוקרנים כעת בפסטיבל המדע הבדיוני של לונדון, הוא יצירה אפלה וביזארית המשלבת בין סצינות מרגשות ודרמטיות לדיאלוגים שנשמעים כמו קשקוש מוחלט. הסיבה שאתם קוראים על הסרט הזה כאן (מעבר לעובדה שמככב בו ריצ'ארד מ"עמק הסיליקון") היא שהתסריטאית שכתבה את התסריט היא בינה מלאכותית שקראה לעצמה בנג'מין.

האינטליגנציה המלאכותית המציאה את הדמויות, כתבה את העלילה ואפילו העבירה הוראות בימוי לשחקנים. במסגרת תהליך ההכנות לכתיבת התסריט, סרקה בנג'מין אלפי תסריטים של סרטים וסדרות מדע בדיוני, החל באודיסאה בחלל ובלייד ראנר, ועד לפרקים בסדרות סטארגייט SG1 ותיקים באפלה.

לאחר מכן ניסתה האינטליגנציה המלאכותית להרכיב סיפור חדש לפי המילים והמשפטים שלמדה. הטכניקה דומה במידה לזו המשמשת מקלדות סמארטפונים לצורך ניחוש המילה הבאה שתרצו לכתוב, אך כמובן בהיקפים הרבה יותר גדולים של תוכן.

התוצאה, כאמור, היא סרט המשלב בין משולש רומנטי מרגש ומשפטים סתומים כדוגמת "הוא עומד בכוכבים ויושב על הרצפה" או "בכל מה שנוגע לפרטי העלילה, אני קצת כמו ילד על המדרכה". צוות ההפקה משוכנע בכל זאת כי לבנג'מין יש עתיד מזהיר בהוליווד, והם כבר עובדים עם האינטליגנציה המלאכותית על סרט קולנוע באורך מלא. בינתיים, אתם מוזמנים לצפות בגרסה הסופית המצולמת של Sunspring, שאורכה תשע דקות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

סרט בינה מלאכותית. צילום מסך
ככה גם אנחנו מרגישים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully