וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מחשבים ואייפונים: אפל נכנסת לתחום האנרגיה

אילן גלר

17.6.2016 / 5:47

החשמל מופק באמצעות פאנלים סולאריים ומיזמים ירוקים אחרים של החברה. בחלק מהאזורים תתרום אפל את עודפי החשמל שלה לרשת המקומית ובאחרים תמכור את האנרגיה במחירי השוק

פאנל סולארי. ShutterStock
פאנלים סולאריים - מייצרים באפל יותר חשמל ממה שהם צריכים./ShutterStock

ההרפתקה החדשה של אפל היא כנראה לא מה שציפיתם. לא מדובר באייפון חדש או במחשב חדש אלא בחשמל, המופק באמצעות פאנלים סולאריים ומיזמים ירוקים אחרים של החברה. בתחילה המטרה הייתה לייצר את החשמל הנדרש לתפעול עסקיה המקומיים אך מתברר שבעקבות השקעות גדולות, אותן ביצעה אפל בשנים האחרונות בתחום, הגיעה יכולת ייצור החשמל של החברה לרמה גבוהה יותר מכמות האנרגיה שהחברה עצמה זקוקה לה, ומכאן הרעיון למכור את העודפים לספקי חשמל מקומיים.

לצורך כניסתה לעסקי האנרגיה, הקימה אפל בסוף החודש האחרון חברת בת בשם "אפל אנרגיה", שתנוהל מתוך המוקד הראשי של החברה בקופרטינו. חברת הבת תהיה אחראית למכירת עודפי האנרגיה, מאחר ואפל כבר מייצרת די חשמל בכדי להפעיל את כל מרכזי השרתים שלה, בנוסף ל-463 חנויות "אפל סטור" המופעלות באנרגיה נקייה בלבד.

גם משרדי הענק החדשים של אפל בקופרטינו מכוסים בפאנלים סולאריים עצומים, לצד מיזמים הכוללים שתילת עצים, מחזור מים ותחבורה מרוכזת לעובדים. כל אלו עשויים להגדיל אף יותר את תפוקת החשמל של אפל בשנים הקרובות. בחלק מהאזורים תתרום אפל את עודפי החשמל שלה לרשת המקומית, ובאחרים תמכור את האנרגיה במחירי השוק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully