וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גט טקסי משיקה שירות חדש להזמנת כלי רכב גדולים

15.6.2016 / 10:11

שירות Gett XL יאפשר לנוסעים לאירועים יחד להזמין מונית גדולה בלחיצת כפתור באפליקציה ואפילו לחלק את התשלום באשראי בין כל הנוסעים מבלי לשלוף את הארנק או להסתבך עם העודף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מונית קבוצתית בקלות./מערכת וואלה!, צילום מסך

Gett (לשעבר גט טקסי) משיקה שירות חדש להזמנת כלי רכב גדולים (9-20 מקומות). השירות מיועד לכאלו המעוניינים בהסעות לאירועים מיוחדים כמו חתונות, טיולים, נסיעות מרוכזות למשחקי כדורגל או לשופינג ועוד. השירות מציע מחיר אחיד ואטרקטיבי (Fix Price) וניתן לחלק את התשלום באשראי בין כל הנוסעים באמצעות האפליקציה.

ניתן יהיה לצפות באפליקציה בפרטי הנהג, לקבל חשבונית במייל ועוד. תהליך ההזמנה יתבצע במודל של הזמנה עתידית - מינימום 4 שעות מראש או מקסימום שבועיים. השירות יפעל בפריסה ארצית מלאה, והנוסעים ידעו מראש את המחיר עם הזנת המוצא והיעד, טרם הזמנת הרכב הגדול. כמו כן, ניתן לשלם בכרטיס אשראי ללא עמלה.

השירות החדש מצטרף לשירותים נוספים שכבר מציעה Gett כמו Gett kids הכולל בוסטרים לילדים, Gett Premium המציע רכבי יוקרה, שירות המשלוחים על קטנועים ועוד. "ראינו שקיים צורך ממשי של הלקוחות לרכבים גדולים, במיוחד בתקופת הקיץ העשירה באירועים וחופשים", אמר מארק און, מנכ"ל Gett ישראל.

Gett פועלת ב-60 ערים ברחבי העולם, בהן תל-אביב, ניו יורק, לונדון ומוסקבה. למרות שבחודשי הקיץ נרשמים באופן מסורתי תלונות רבות ועומסים על השירות, החברה בחרה להשיק עוד פיצ'רים בתקופה זו ואפשר רק לקוות שהשירות יהיה יעיל ואפקטיבי.

  • עוד באותו נושא:
  • גט טקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully