וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק צוקרברג לגולשים: "לא, אני לא איש לטאה"

אילן גלר

17.6.2016 / 6:30

מה ציפיתם שמייסד פייסבוק יגיד? הרי זה ידוע שאנשי הלטאה - החוצנים משני-הצורה ששולטים בעולם - שונאים כששואלים אותם האם הם אנשי לטאה ומקפידים להכחיש מיד

מערכת וואלה!

ביום שלישי האחרון כיכב מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, בשידור חי בו ישב מול המצלמה וענה לשאלות הגולשים. חלק מהשאלות היו רציניות למדי: צוקרברג הסביר לאחד המשתתפים בשידור כי החברה בראשותו לעולם לא תגבה תשלום עבור השימוש בשירותיה, והסביר לגולש אחר כי הטכנולוגיות המלהיבות ביותר כיום לדעתו הן אלו הקשורות במציאות מדומה וסרטוני וידאו המצולמים ב-360 מעלות.

ואולם שאלה אחת תפסה את צוקרברג לא מוכן. "האם השמועות אודות היותך איש לטאה נכונות?", כתב אחד מ-100,000 המשתתפים. "אני חייב לומר שלא, אני לא לטאה", ענה צוקרברג. "אבל המשיכו בתגובות ברמה גבוהה כזו בבקשה, אנחנו בדרך להפוך את השידור הזה למעולה אם נמשיך לקבל שאלות באיכות כזו", הוסיף בסרקזם מופגן. הרי זה ידוע שאנשי לטאה שונאים כששואלים אותם האם הם אנשי לטאה ומקפידים להכחיש מיד.

צוקרברג לטאה. AP
יש דמיון?/AP

אולם לא עבר זמן רב בטרם צוקרברג עצמו החל להתייחס מעט פחות ברצינות למעמד, ובסופו של דבר אף הזמין את הקומיקאי המפורסם ג'רי סיינפלד להצטרף אליו לשידור שהפך לשיחה ביזארית למדי בין השניים. בסך הכול, אם לשפוט לפי הרייטינג, זו הייתה הפקה מוצלחת למדי. פחות מעשר שעות לאחר השידור, כבר צפו בווידאו יותר מ-7 מיליון גולשים ברחבי העולם.

ואם אתם תוהים למה דווקא איש לטאה, אז כנראה שאתם לא מכירים את תיאוריית הקונספירציה הפופולרית לפיה העולם נשלט למעשה על ידי חוצנים דמויי לטאה, המתחזים לבני אדם. לפי התיאוריה הזו, מנהיגי העולם הם למעשה חוצנים בתחפושת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

סרטון המוכיח לכאורה שלאובמה מאבטח לטאה (דקה 1:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully