וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: רילוקיישן חלומי, נחשפו משתתפי תחרות טקראנץ' בישראל ועוד

17.6.2016 / 7:57

וגם: הפרויקטים הזוכים בתחרויות שהתקיימות ברחבי הארץ, הסטארט-אפ שיגיד לכם בזמן אמת מי הדמות הכי פופולרית במשחקי הכס ועוד. כל חדשות הסטראט-אפים הכי מעניינות שעברו השבוע מתחת לרדאר

מפתחים ונהנים

חברת "קימאמה" המפעילה מחנות קיץ בארץ ובעולם מחדשת עם מיזם הקיץ הטכנולוגי פורץ הדרך לבני נוער מכל העולם בלווי של מנטורים בכירים מעולם הסטראט-אפ. פרויקט THE HUB מתחלק לשניים: מחנה קיץ בישראל ומחנה חורף בעמק הסיליקון בארה"ב.

בין המנטורים שילוו את התכנית: הלל פולד, סמנכ"ל השיווק של הסטארט?אפ Zula, מיקי חסלבסקי, מייסד משותף של פלטפורמת הפיתוח Rapid API, דניאל צ'רניקוב, CTO של פלטפורמת הפיתוח Rapid API ועוד. שווי ההשקעה במיזם THE HUB עומד על מיליון שקלים.

במחנה הקיץ בכפר הנוער הטכנולוגי בבית ינאי משתתפים יזמים צעירים, מעצבים, משווקים ומתכנתים בני 12-18. הם מקבלים הזדמנות לחוות את האקו-סיסטם של חברות סטארט-אפ, את הדינאמיקה ואת הצרכים האמתיים כדי לעצב סטארט-אפ מצליח.

קימאמה. רותם גולן,
משתתפי הקייטנה./רותם גולן

שובו של הפינגווין

דורון אופק, מבכירי קהילת הלינוקס בישראל, מחזיר לארץ את אחת החברות המובילות בעולם בתמיכה ושירות ללינוקס לאירגונים. SUSE מקימה סניף מקומי ותפתח מרכז פיתוח בתוך כחצי שנה שיעסיק כ- 100-200 עובדים. "תחום הלינוקס בישראל התאבן", אמר אופק. "באנו לנער אותו".

עולים לאוויר

ביום שני הקרוב תקיים "עזריאלי מכללה להנדסה" בירושלים אירוע חגיגי לציון סיום המחזור השני של האקסלרטור ההנדסי AtoBe. במסגרת האירוע יציגו היזמים, בוגרי ובוגרות המאיץ, את הישגיהם בפני קהל המוזמנים ופאנל משקיעים ונציגי קרנות הון-סיכון בהן: Terra ventures, Jumpspeed Ventures, Pico ventures, Incubit ventures, OurCrowd, MadeInJL, Glide, Argento. בין היזמים שיציגו: Airscort המפתחת תחנות עגינה אוטונומיות לרחפנים, Check In מפתחת אפליקציית White Label לבתי מלון, Tukuoro שפיתחה פלטפורמה המאפשרת הזנה ושליפת נתונים בפקודות קוליות, Keepers המזהה אלימות ברשת ומודיעה להורים בזמן אמת ועוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איירסקורט עם ראש ממשלת מקדוניה./מערכת וואלה!, צילום מסך

היי, דרומה

מפתחי האפליקציות הישראלים פונים לשווקים הלטיניים. מחקר חדש של סוכנות התרגומים המקוונת, One Hour Translation, ממפה את השפות המובילות אליהן מתורגמות אפליקציות מובייל שנכתבו באנגלית על ידי מפתחי אפליקציות מישראל, ארה"ב ובריטניה. המחקר בדק 2,500 אפליקציות ב-Google Play וב-App Store והראה כי ברבעון הראשון של 2016, כ-40 אחוזים מהיקף תרגומי אפליקציות המובייל שכותבים מפתחים ישראלים באנגלית יועדו לביצוע לוקליזציה לספרדית, פורטוגזית ואיטלקית. פחות מאחוז אחד מהיקף תרגומי אפליקציות המובייל הישראליות באנגלית נועד ללוקליזציה לעברית.

בלי ספוילרים!
הסטארט-אפ הישראלי logz.io ידאג שלא תפספסו אף תיאוריית מעריצים מופרכת על משחקי הכס. הסדרה הפופולרית מעוררת דיונים רבים ברשת וכאן נכנסת לתמונה החברה שיצרה את פלטפורמת log analytics המשתמשת באלגוריתם machine learning כדי ליצור מערכת אינטראקטיבית המכילה תובנות מעניינות לגבי כל מה שמצייצים בטוויטר על משחקי הכס.

למשל, 60 אחוזים מהמצייצים חזו שג'ון סנואו ינצח את רמזי בולטון בפרק הקרוב, אך המספר הזה יורד ככל שמתקרבים למועד השידור. 78 אחוזים מהמצייצים בטוויטר טוענים שג'ון סנואו מושך יותר מג'יימי לאניסטר ואילו 92 אחוזים מתעניינים יותר בדרקונים מאשר ההלכים הלבנים (White Walkers).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי נגד מי במשחקי הכס בזמן אמת, לפי הציוצים בטוויטר./מערכת וואלה!, צילום מסך

בדרך לסין 1

שמונה סטרטאפים ישראלים נבחרו מתוך 140 לשלב חצי-הגמר בתחרות החדשנות הגלובלית The Global Innovation Awards 2016. ביום שני הקרוב יתמודדו הסטארט-אפים על פרסים בסך 1.5 מיליון דולרים במזומן, חשיפה גלובלית ו-RoadShow מול ענקיות הטכנולוגיה הסיניות. החברות מגיעות ממגוון רחב של תחומים אך השנה ניתן לשים לב לנוכחות גדולה יותר של חברות מתחום הרופאה.

"אנו עדים לייצוג נמוך יותר של חברות בתחום האינטרנט", אמר יואב צרויה, שותף בקרן JVP ושופט בתחרות הגלובלית בסין. בין החברות המתמודדות: PayKey, פלטפורמה המאפשרת תשלומים ברשתות חברתיות, Boomerang, המפתחת מערכת גנטית לטיפול בסרטן, Aerial Guard המפתחת מערכת ניווט אוטונומית לכלים בלתי מאוישים, Techsomed המפתחת מערכת לניטור ובקרה בזמן אמת לתהליכי הרס רקמות בחום (אבלציה) בתחומי אונקולוגיה, קרדיו, יתר לחץ דם ועוד.

בדרך לסין 2

הסטארט-אפ, Abbi, שפיתח פתרון להגדלת יחסי ההמרה והרווחים לבעלי אפליקציות, זכה בתחרות שנערכה השבוע בגני התערוכה במסגרת כנס Israel Mobile Summit 2016. הפרס כלל טיסה לסין לכנס המובייל המוביל באסיה GSMA Mobile World Congress Shanghai ותקציב של 2,500 דולרים לפרסום ולבדיקות תוכנה מהחברות Performance revenues ו- Applause.

למקום השני הגיע הסטארט-אפ פיקסוניי (Pixoneye), המנתח תמונה במכשירים ניידים באמצעות טכנולוגיית Computer Vision ומספק תובנות לגבי הצרכים הדינמיים של הצרכן ולמקום השלישי, הגיעה אפליקציית ריפורטי (Reporty) של המשקיע והיו"ר אהוד ברק. פאנל השופטים בתחרות כלל את החברות IBM, Applause, ClickBakers, Performance Revenues, StartApp, AppsFlyer ו- AppAnnie.

לייטנר והזוכים. אולג לופט,
שלושת המקומות הראשונים עם היזם אופיר לייטנר/אולג לופט

דור העתיד

120 פרויקטים הוצגו ביום הפרויקטים של חממת היזמות בבית הספר למדעי המחשב של המסלול האקדמי המכללה למינהל. המיזם הזוכה, AVR, פותר את בעיית העלות הכבדה והזמינות המועטה של סימולטורי טיסה מקצועיים לאימון טייסים, תוך שימוש בטכנולוגיות מציאות מדומה ועיבוד תמונה. היזמים קיבלו מענק של 20 אלף שקלים להמשך פיתוח הפרויקט. בין שאר הפרויקטים של הסטודנטים המתמודדים רחפן אוטונומי שמצייר גרפיטי, תוכנת בוט לציד כשרונות בספורט, אפליקציה המזהה שערי כדורגל בזמן אמת בתצורת פוטופיניש, האיתוראן של הסייבר למניעת פריצות בזמן אמת, רשת חברתית למציאת הנפש התאומה, פיתוח המאפשר להשתלט ולהאזין למכשירי Bluetooth ועוד.

רילוקיישן חלומי

חברת מדידת הפרסום והקמפיינים הישראלית AppsFlyer מתרחבת לאמריקה הלטינית; השוק ביבשת הדרומית נאמד בכ-1.4 מיליארד דולרים. במטרה להילחם בבריחת המוחות בישראל מציעה AppsFlyer לכל עובד חברה, עם וותק של שנה, רילוקיישן לכל סניף של החברה בערים כמו לונדון, ברין, בנגקוק, בייג'ין, סיאול, טוקיו, בנגלור, סן פרנסיסקו, ניו יורק ובקרוב גם בבואנוס איירס.

AppsFlyer מהרצליה היא מובילה עולמית בתחום הדאטה והאנליטיקס לאנשי שיווק במובייל. החברה מאפשרת למשווקי אפליקציות למדוד ולהשוות את יעילות הקמפיניים שלהם, ורק ב-2015 הסתכמה פעילות זו, שנמדדה על ידי AppsFlyer, ביותר מארבעה מיליארד דולרים.

ואלה שמות

הבלוג הטכנולוגי המוביל בעולם TechCrunch יקיים, בשיתוף לאומי טק, את תחרות הסטארט-אפים הראשונה שלו בישראל וכעת פורסמו שמות עשר החברות שיתמודדו בתחרות, מתוך 150 סטארט-אפים שהגישו מועמדותם: Eco-Fusion, Lip, FieldIn, Insert, Arbe Robotics, Mego, Fitfully, ChippedIn, Fido, 6over6. התחרות תתקיים בשבוע הבא (22 ביוני) בתל אביב והמנצחים יזכו להציג בכנס המרכזי של החברה TechCrunch Disrupt London.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשבוע הבא זה מתחיל./מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כולם

חברת אינוביד (Innovid) הישראלית, פלטפורמת הווידאו המאפשרת למפרסמים ליצור, להפיץ ולמדוד חוויות ווידאו, על גבי כל מכשיר, הכריזה ביום הבוקר (שישי) על שותפות עם חברת טוויטר, שתאפשר למפרסמים לשדר פרסומות לפני סרטונים (Pre-Roll) לראשונה על הפלטפורמה של טוויטר. אינוביד היא פלטפורמת הפרסום הראשונה שעושה שת"פ מסוג זה עם הרשת החברתית הפופולרית מה שיהפוך את טוויטר לרשת החברתית הראשונה שתאפשר למפרסמים לשדר פרסומות לפני סרטוני וידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully