וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לא הושק: כך אפל עובדת על המשתמשים ב-iOS 10

אילן גלר

19.6.2016 / 9:27

אירוע פתיחת כנס המפתחים השנתי של אפל, שנערך בשבוע שעבר, סיפק לא מעט הכרזות אבל דיווח אחד הצליח לכבוש את לב המשתמשים - האפשרות למחוק סוף סוף את האפליקציות המובנות של אפל. אבל מתברר שאפל רק תגרום לזה להיראות ככה ולא תאפשר זאת באמת

אתר רשמי

(בסרטון: אירוע הפתיחה המלא)

בין שלל ההכרזות בכנס המפתחים השנתי של אפל WWDC 2016, שנערך בשבוע שעבר, הגיעה גם הבשורה למשתמשי האייפון והאייפד כי בקרוב יוכלו למחוק את אפליקציות ברירת המחדל מהמכשיר. הכוונה לאפליקציות כדוגמת המצפן, אפליקציית המניות או המפות של אפל - אייקונים שרוב המשתמשים לא משתמשים בהם כלל, ונוטים להחביא אותם בתיקייה נשכחת.

אולם מתברר שבניגוד להבטחה הראשונית, בעת הסרת האפליקציות של אפל ממסך הבית הן לא באמת נמחקות. מה שכן נמחק הוא האייקון עצמו, לצד פרטי המשתמש על המכשיר. האפליקציה עצמה נותרת בזיכרון, מוכנה לשימוש למקרה שתשנו את דעתכם בהמשך ותחליטו להביאה למסך הבית מחדש.

אפליקציות אייפון. ShutterStock
אפליקציית המניות תמשיך לפעול ברקע ב-iOS 10, גם אם "תסירו" אותה./ShutterStock

הפתרון הזה, אם כן, מאפשר לנקות מעט את תפריטי המכשיר אך לא חוסך בשטח אחסון, מצרך נדיר במיוחד בדגמי ה-16 גיגה, בהם לא ניתן כלל להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס מיקרו-SD, כמו בדגמי אנדרואיד רבים.

באפל טוענים כי מחיקת האפליקציות לחלוטין - כפי שחשבו המשתמשים שהם יזכו לעשות - לא הייתה משנה הרבה, שכן נפח כל האפליקציות שלה יחדיו אינו עולה על 150 מגה. כנראה שאין סיבה להתפלא שהחברה לא מעניקה למשתמשים חופש בחירה, בכל הנוגע לשמירת האפליקציות הללו על המכשיר, ומחשיבה צעד מוגבל בהרבה - מחיקת האייקונים בלבד - כמהפכה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • iOS 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully