וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד היורו: משחק הכדורגל הסודי במסנג'ר של פייסבוק

אילן גלר

19.6.2016 / 9:32

זה כבר הפך למסורת - פייסבוק מטמיעה באפליקציית המסנג'ר שלה משחקים פשוטים ומהנים בהתאם לאירועים המעסיקים את העולם. בדומה למשחק הכדורסל, כל מה שתצטרכו כדי לשחק זה חבר, או כמה חברים, אונליין

צילום מסך

(בסרטון: כך משחקים במשחק הכדורגל במסנג'ר של פייסבוק)

לכבוד משחקי יורו 2016 ומשחקי הקופה אמריקה, הגרסה העדכנית של אפליקציית המסנג'ר מבית פייסבוק כוללת הפתעה לחובבי הכדורגל: משחקון כדורגל מובנה, בו תוכלו לשחק עם משתמשים אחרים, מבלי להתקין אפליקציה נפרדת. כמובן שלא מדובר במתחרה של ממש למשחק הרשמי של פיפ"א, אבל המשחק הזה גם מהנה בדרכו.

משחק הכדורגל של פייסבוק מתמקד בהקפצת הכדור באמצעות לחיצות עליו, ומתגמל אתכם על שבירת שיאים בהצגת סמלי אימוג'י מחייכים. אם בא לכם לנסות, ודאו קודם כל שגרסת המסנג'ר שלכם היא העדכנית ביותר (שוחררה בשבוע שעבר; אם לא עדכנתם, זה הזמן).

כדורגל במסנג'ר פייסבוק. צילום מסך
כמה פעמים תוכלו להקפיץ את הכדור?/צילום מסך

לאחר מכן, פתחו חלון צ'אט עם חבר או קבוצת חברים, ושלחו את אימוג'י הכדורגל החדש. הקליקו על אימוג'י הכדורגל שזה עתה שלחתם - והמשחק יתחיל. שימו לב כי תוצאותיו ישותפו עם חבריכם לשיחה, כך שאלו ידעו בדיוק כמה פעמים הצלחתם להקפיץ את הכדור בטרם הכישלון הבלתי נמנע.

זו לא הפעם הראשונה שבה פייסבוק מפנקת את משתמשיה במשחקון סודי שכזה. לפני כמה חודשים, צרפה לאפליקציית המסנג'ר משחק כדורסל פשוט, שהפעלתו הייתה זהה לחלוטין רק באמצעות אימוג'י הכדורסל. ייתכן בהחלט כי כל אלו הם ניסויים לקראת הדבר האמיתי: זירת משחקים מקוונת במסנג'ר, שכמותה לא ראינו מאז ימי ICQ ו-War Sheep הבלתי נשכח.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully