וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל OnePlus בראיון בלעדי: "יש לנו המון מעריצים בישראל אבל המס גבוה מאוד"

מייקי לוי

22.6.2016 / 7:34

כבר כינו אותו הסמארטפון המשתלם ביותר בעולם, ועם מפרט מרשים במיוחד ומחיר משתלם במיוחד, אין ספק שאתם עומדים לשמוע את השם וואן פלוס 3 עוד הרבה. תפסנו את מייסד החברה לראיון בלעדי ביום ההשקה בניו יורק לשמוע מה דעתו על השוק בישראל

עריכת וידאו: נטלי זברו ונועה לוי

"OnePlus 3 הוא הסמארטפון הטוב ביותר שיצרנו עד כה", מצהיר קארל פיי, מייסד ומנכ"ל היצרנית הסינית הקטנה וואן פלוס שמצליחה להפתיע ולשגשג במים העמוקים יחד עם כל ענקיות הסלולר בעולם.

מכשיר הדגל החדש של החברה הושק ביום שלישי, בשבוע שעבר בניו-יורק, וכמו בימיה הטובים יותר של אפל, טור ארוך של לקוחות המתין בסבלנות לפתיחת הדלתות כדי לרכוש מכשיר אחד (או שניים). הביקורות מיהרו לזרום ברשת ויש כבר מי שקבע שזהו סמארטפון האנדרואיד המשתלם ביותר כיום בשוק.

הוואן פלוס 3 זמין כבר עכשיו לרכישה באמצעות אתר האינטרנט של החברה. מחירו ממשיך להיות אטרקטיבי ובארה"ב ניתן לרכוש אותו בכ-399 דולרים בלבד (לפני מסים) - שזה כ-1,550 שקלים (פחות תוספת המס הגבוהה בארץ והרווח של היבואן, שעלולים להקפיץ את מחירו בכאלף שקלים בישראל); באנגליה הוא עולה 309 ליש"ט ובשאר אירופה 399 אירו.

המכשיר משלב טכנולוגיה מתקדמת לצד עיצוב יוקרתי. עוביו של הוואן פלוס 3 7.3 מילימטרים, מה שהופך אותו לאחד ממכשירי הדגל הדקים ביותר. יש לו מסך AMOLED בגודל 5.5 אינץ' וברזולוציית Full HD, סוללת 3,000 מיליאמפר-שעה, ערכת השבבים סנאפדרגון 820 המתקדמת של קוולקום ומעבד מרובע-ליבות (שתיים של 2.15 גיגה-הרץ ושתיים של 1.6 גיגה-הרץ). לדברי החברה, המכשיר החדש מהיר בכ-35 אחוזים מהדגם הקודם וכוח העיבוד הגרפי שלו גדל בכ-40 אחוזים. הוא מגיע עם 6 גיגה זיכרון RAM מסוג LPDDR 4 החדש. הוא מגיע עם מערכת ההפעלה העדכנית אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

וואן פלוס 3.
וואן פלוס 3 - זוכה לשבחים מיום ההשקה.

ל OP3-מארז מתכתי וטכנולוגיות חדשות כמו טעינת Dash המעניקה יום שלם של עבודה (יותר מ-60 אחוזי סוללה) אחרי חצי שעת טעינה. מקדימה ניתן למצוא קורא טביעות אצבע משופר, המסוגל לפתוח את המכשיר ממצב שינה תוך 0.3 שניות. גם מערך הצילום השתדרג וכולל מצלמת 8 מגה פיקסל קדמית ומצלמת 16 מגה פיקסל אחורית עם מייצב תמונה אופטי ומייצב תמונה אלקטרוני, המצמצם את הטשטוש בתמונה ומבטיח כי התמונות יצאו טובות כמתוכנן.

בעוד המכשיר החדש עושה לא מעט באזז בעולם, תפסנו את קארל פיי לשיחה צפופה ביום ההשקה כדי להבין מה סוד הקסם של החברה שלו, ומה הוא חושב על השוק הישראלי?

"פילוסופיית העיצוב שלנו שמה דגש על קצוות מעוקלים, המעניקים הרגשה איכותית יותר ביד", אומר פיי. "בשונה מהאייפון שהוא כולו מעוקל ולא כל כך נוח להחזקה. למעשה, זה מכשיר המתכתי הראשון שלנו עם גוף אחיד. השקענו המון מחשבה בכל הפרטים הקטנים ובהם חיבור ה-USB, הרמקולים ועוד.

בפנים יש 6 גיגה זיכרון RAM, כך שהמכשיר זהה בחלקו למכשירי הדגל השונים וגם מתעלה עליהם. המצלמה שלנו גם זכתה למיקוד רציני ובפנים ניתן למצוא מייצב תמונה אופטי, אלקטרוני ועוד שלל יכולות. כל אלו, לצד המחיר הופכים אותו לתחרותי מאוד. אם אתם רוצים למצוא את המכשיר שבאמת עושה הבדל, זהו המכשיר שלנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מבחן מהירות: וואן פלוס 3 נגד אייפון 6S

לדבריו, "יש לנו כאן טכנולוגית טעינה חדשה שלדעתנו היא הכי טובה בשוק כיום. כך שמקבלים מכשיר מעוצב עם מפרט עוצמתי במיוחד במחיר נמוך. באמת יש לנו מכשיר מאוד איכותי ואנחנו שומרים על המחיר התחרותי הזה באמצעות מכירה ישירה ללקוחות ולא באמצעות מתווכים".

איך שומרים על מפרט מרשים ומחיר תחרותי?
"רשימת הרכיבים הסופית שלנו היא יקרה יותר, אבל ליצרניות אחרות יש הוצאות גדולות של שיווק, משלוחים, הפצה לחנויות מקומיות וגם צוותים ענקיים ברחבי העולם", אומר פיי. "אנחנו מוכרים רק באמצעות אתר האינטרנט. נכון שאנחנו נמצאים עכשיו בחנות פופ-אפ אבל היא תיסגר בעוד שלוש שעות. רק ככה הצלחנו להשיג את המחיר הזה - בלי מתווכים, ישירות אל הצרכנים".

למה בחרתם במסך FULL HD ולא QHD?
"אני חושב שנכון להיום, מסך QHD הוא לא הכרחי והוא למעשה נראה רע יותר עבור הצרכן", מפתיע פיי. "ככל שהרזולוציה גבוהה יותר, בנקודה מסוימת העיניים לא יבחינו בהבדל וככל שעולים ברזולוציות, הסוללה והביצועים נפגעים. מקרה אחד הכרחי ונכון עבור ה-QHD זה משקפי מציאות מדומה. חסכנו עבור המשתמשים ואנחנו מציעים להם ביצועים גבוהים יותר הודות לשבב סנאפדרגון 820, סוללה טובה יותר וגם חווית משתמש משופרת".

האם OnePlus בדרכה להשתלב גם בשוק ה-VR?
"אם תסתכל על אימוץ טכנולוגיה, אנחנו בשלב מאוד מוקדם של מציאות מדומה. כרגע יש המון חברות שמנסות לעצב את העתיד. יש את HTC עם ה-VIVE, את פייסבוק עם אוקולוס ואת גוגל שהולכת לעשות את ה-DAYDREAM עם אנדרואיד", אומר פיי. "בדרך כלל יש רק פלטפורמה אחת או שתיים שישארו בסוף. כרגע זה שלב מוקדם לבחור צד. קח למשל את השעונים החכמים, שהיו שוק מאוד חם לפני שנה וחצי אך היום המכירות לא עוברות את מיליון שעוני האנדרואיד בשנה. אם נפנה למציאות מדומה יהיו לנו הוצאות גדולות על פיתוח, ייצור ושינוי כיוון החברה. עבורנו, אנחנו יודעים שה-VR יהיה משהו משמעותי אך זה לא השלב לבחור צד. כל הפלטפורמיות האלו הולכות להתחרות אחת בשנייה ובסוף תהיה חברה אחת. כרגע, בחמש שנים הקרובות אני לא חושב שיהיה משהו אחר שיחליף את הסמארטפון".

ומה לגבי שעון חכם, באמת? האם נראה אחד בקרוב?
"לא הולך להיות שעון חכם של OnePlus, אבל יש המון שעונים אחרים ויש מבחר עצום וכל מה שצריך זה רק לבחור", מבהיר פיי. "אין טעם להשקיע מאמצים בתחום הזה שכאמור, מוכר רק מיליון מכשירים בשנה".

מה דעתך על השוק הישראלי?
"אם נסתכל על שווקים, ישראל זה שוק קטן יחסית", אומר פיי. "אנחנו מתמקדים בעיקר באסיה, ארה"ב ואירופה. כל השווקים האחרים הם שווקים שאנחנו פחות מתמקדים בהם אבל יש לנו שם שותפים. אני יודע שבישראל יש לנו המון מעריצים אבל בישראל יש המון תוספות כמו מע"מ ומכס. שמעתי שהמון רוכשים את המכשיר בארה"ב; אני לא יודע לגבי מחירים, אבל אני יודע שלפני שנה וחצי, דיברנו עם מפעילות בישראל והן אמרו שיותר מ-3 אחוזים מהצרכנים משתמשים בוואן פלוס".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully