וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iGO מחדשת: ניווט קולי מתקדם, הנחייה קולית חכמה ועוד

23.6.2016 / 5:51

תוכנת הניווט הוותיקה משתדרגת ומציעה כעת לנהגים מנוע זיהוי קולי המאפשר חיפוש כתובות ונקודות עניין תוך כדי נהיגה ועוד כמה פיצ'רים, שבראשם ביטול התלות בתקשורת לוויינים או אינטרנט

יח"צ - חד פעמי

רובנו רגילים להיעזר ב-Waze כדי לנווט באמצעות הסמארטפון אבל אם יש לכם רכב עם תוכנת ניווט מוטמעת, או שברשותכם מכשיר GPS ייעודי, כנראה שאתם מכירים את מותג הניווט הוותיק iGo. בעידן בו לא חסרות תוכנות ניווט חינמיות, השיקה בשבוע שעבר חברת iGO גרסה חדשה ומתקדמת עם פיצ'רים רבים שנועדו לשפר את חווית הנהיגה שלכם.

בגרסה החדשה, iGO NextGen, תמצאו אפשרות של דיווחי תנועה ומזג-אוויר בזמן אמת ללא שיתוף פעולה מצד הנהג או הנוסעים ברכב; מפות שטח, זיהוי קולי בעברית ברמה גבוהה והפיצ'ר המרכזי הוא שהתוכנה פועלת ללא תלות בחיבור לאינטרנט. תוכנת הניווט מאפשרת תצוגה של צמתים בתלת-ממד וממשיכה בניווט גם בעת כניסה למנהרות ללא צורך בקליטת לוויינים.

החברה הישראלית מציעה בגרסה החדשה מנוע זיהוי קולי המאפשר חיפוש כתובות ונקודות עניין תוך כדי נהיגה, ללא מגע-יד. "הלכנו כמה דרגות מעל מה שאנשים מכירים", מסביר יניב בלו, מנהל תמיכה ופיתוח טכני בחברה. "הזיהוי הקולי שולט בכל התוכנה. אפשר להגיד 'חזרה', 'התחל ניווט', אפשר לשלוט על פקודות ניווט בתוכנה ללא מגע-יד". התוכנה, כך הוא מוסיף, "כוללת חיפוש אונליין, מסעדות, מפות טופוגרפיות וכל שירותי המצלמות והפיצ'רים שאנשים מכירים ואוהבים. הגרסה זמינה גם לאנדרואיד וגם לאייפון".

IGO חדש.
IGO חדש

דודי וירניק, מבעלי החברה מודה כי בישראל התוכנה עוד לא מספיק פופולרית אך "באירופה, בצפון אמריקה, ובמזרח הרחוק כלי רכב חדשים נמכרים לצרכן עם מערכות מדיה לרכב מובנות ללא עלות נוספת ללקוח הסופי. בישראל, המצב אחר, אך נמצא בהליכי שינוי. בארץ נמכרים כ-200 אלף רכבים חדשים כש-20 אחוזים מתוכם מגיעים עם מערכות iGO מובנות". לדבריו, "המגמה הולכת וגדלה ויבואני הרכב מכניסים יותר מערכות מדיה לרכב".

וירניק מוסיף שהייחודיות של התוכנה היא ניתוק התלות באינטרנט: "יותר ויותר יבואני רכב מבינים כי לא ניתן לסמוך על סביבת רכב מחוברת לאינטרנט כפתרון מושלם וכי אין חלופה אמיתית לניווט מקצועי, היודע לפעול גם ללא תלות ברשת. אנו כמובן ערוכים לצמיחה בתחום ויודעים לעשות התאמת גרסאות לרכבים ולכלל המערכות בארץ".

התוכנה החדשה הושקה בארץ ביום שישי האחרון ומחיר הגרסה העדכנית עומד על 99 שקלים. עם זאת, לרגל ההשקה, החברה מציעה יומיים הורדה חינם (מה-30.6 בחצות ועד 2.7).

הכותב היה אורח של חברת iGO בביקור במרכז הפיתוח בבודפשט.

  • עוד באותו נושא:
  • igo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully