וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימוג'י החדשים סוף סוף הגיעו - ככה הם נראים

אילן גלר

23.6.2016 / 11:14

72 סמלילי אימוג'י חדשים ורשמיים נוספו למקלדות הווירטואליות ברחבי הרשת, בהם בעלי חיים, סמיילים חדשים, ענפי אתלטיקה שונים, מאכלים ואפילו סבתא קלאוס אחת

צילום מסך

ביום שלישי האחרון פרסם ארגון היוניקוד סוף-סוף את הרשימה המלאה של סמלי האימוג'י החדשים. אלו צפויים להופיע במקלדות הסמארטפונים השנה, לאחר העדכון הבא של מערכות ההפעלה הפופולריות מבית גוגל ואפל. הרשימה אקלקטית כתמיד, וכוללת סמלים שונים ומשונים, החל מבעלי חיים וירקות, ועד "בנות זוג" שיוכלו להצטרף לסמלים גבריים שכבר מופיעים במקלדות הפופולריות.

בין בעלי החיים החדשים תוכלו למצוא סמל אימוג'י רשמי עבור שועל, פרפר, ברווז וינשוף. לסוגי הסמיילי השונים הצטרף כעת פרצוף שמשמעותו "LOL" (מתגלגל מצחוק על הרצפה), קאובוי, ליצן, שקרן בעל אף ארוך, פרצוף מנוזל או סובל מבחילה. בצד הפמיניסטי, תוכלו למצוא כעת ברשימה אישה בהריון, את גברת סנטה קלאוס, ובחורה הסובלת ממיגרנה.

בגזרת הידיים, הרשימה תכלול כעת סמל לצילום אימוג'י, סמל שמשמעותו "התקשר אלי" או "מחזיק לך אצבעות", כמו גם לחיצת ידיים בגווני עור שונים. חלק גדול מסמלי האימוג'י החדשים מוקדשים לענפי האולימפיאדה, כמו התעמלות קרקע, היאבקות וכדור מים. סמל נוסף שאמור היה לייצג את ענף הקליעה הוסר מהרשימה, לאחר לחץ של אפל שלא הייתה מעוניינת להציג אימוג'י בצורת רובה במקלדת האייפון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבחר לדוגמה מתוך המאגר החדש שהופץ על ידי ארגון יוניקוד./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully