וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינקדאין מציגה: רשימת החברות שהכי כדאי לעבוד בהן השנה

אילן גלר

27.6.2016 / 8:02

מיקרוסופט, שרכשה לאחרונה את לינקדאין בעסקת ענק בשווי 26 מיליארד דולרים, מסתפקת רק במקום השישי ברשימה המכובדת הזו. Uber הצעירה מתברגת במקום השביעי. אין הפתעות בטופ

אפל משיקה את האייפד פרו, ספטמבר 2015. רויטרס
הכי שווה לעבוד באפל. טים קוק, מנכ"ל אפל./רויטרס

הרשת החברתית העסקית לינקדאין מפרסמת מדי שנה את רשימת 40 החברות שמצליחות למשוך אליהן את העובדים המוכשרים ביותר, על בסיס סריקת המידע הנאסף על יותר מ-433 מיליון משתמשים ברחבי העולם. בשנים האחרונות, החברות המובילות את הרשימה היו כמעט כולן חברות היי-טק גלובליות, וגם הפעם לא נרשמו שינויים מפתיעים בפסגה.

החברה האטרקטיבית ביותר בעולם לפי לינקדאין היא אפל, ענקית הטכנולוגיה שמפתה עובדים להצטרף לשורותיה באמצעות חבילת מניות נדיבה במיוחד. חברת המחשוב Salesforce ניצבת במקום השני, ומתחתיה פייסבוק, גוגל ואמזון.

מיקרוסופט, שרכשה לאחרונה את לינקדאין בעסקת ענק בשווי 26 מיליארד דולרים, מסתפקת רק במקום השישי ברשימה המכובדת הזו. Uber הצעירה מתברגת במקום השביעי, ורק במקום השמיני מתחילות להופיע חברות שעיסוקן אינו טכנולוגיה וגאדג'טים: ענקית הקוסמטיקה ומוצרי הצריכה יוניליבר, קוקה-קולה וחברת ג'ונסון-את-ג'ונסון.

הרשימה הממוקדת בחברות ועובדים הנמצאים רק בארה"ב אינה שונה באופן מהותי, למעט חילופי מקומות סמליים בין גוגל, שעוברת למקום הראשון, ואפל שמסתפקת במקום הרביעי. כל החברות בעשירייה המובילה בארה"ב, לפי לינקדאין, עוסקות בהיי-טק, עם כניסה מרשימה במיוחד ליצרנית המכוניות החשמליות טסלה, שניצבת במקום השמיני.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החברות שהכי כדאי לעבוד בהם - העשירייה הראשונה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החברות שהכי כדאי לעבוד בהם - מקומות 11 עד 20./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully