וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסמה סרטון כדי להוכיח לגולשים שהאגן שלה אמיתי

אילן גלר

28.6.2016 / 4:09

ריי לין מאטלנטה ככל הנראה סובלת מבעיה רפואית, הגורמת לנוזלים להצטבר באזור האגן, אבל הגולשים חשבו שמדובר בפוטושופ אז היא החליטה לסתום להם את הפה

צילום מסך

בשבועות האחרונים סערו הרוחות ברשת החברתית, אינסטגרם, סביב הפרופיל של ריי לין (Raylynn), המתגוררת באטלנטה. לין שמחה להציג לראווה באמצעות פוסטים רבים את הנכס המשמעותי ביותר שהעניק לה הטבע - אגן גדול, בהיקף של 177 סנטימטרים, ורבים מהגולשים שצפו בתמונות לא האמינו לנתון הזה.

ללין היה חשוב להבהיר לגולשים, שטענו כי מדובר בזיוף שעבר עריכה דיגיטלית, כי אלו הם אכן מידותיה האמיתיות, ולצורך כך היא פרסמה עוד כמה צילומים חושפניים ואפילו סרטון. כל אלו אמורים היו להניח את דעתם של הגולשים; גם אם חלק מהם בחרו לנסות ולהשפיל אותה על מבנה גופה הלא-ממוצע, לפחות הם אינם מאשימים אותה כבר בזיוף.

מאחורי מריבת הרשת הזו ניצבת גם חוסר מודעות למצב רפואי בשם לימפודמה, ממנו ככל הנראה סובלת לין; המצב הזה גורם לנוזלים להצטבר באזור האגן ולהרחיבו באופן שעלול לגרום לכאבים, קשיים בתזוזה וזיהומים שונים. זו בדיוק הסיבה שהאם מאטלנטה לא מוכנה להתבייש או להסתיר את גופה - והיא עומדת בכבוד מול השיימינג האינטרנטי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • איסנטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully