וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים למשחק: סגוואי מיני פרו - הרבה יותר שווה מהוברבורד

אילן גלר

28.6.2016 / 6:14

ה-miniPRO מבוסס על טכנולוגיה חדישה, שהופכת אותו להרבה יותר מהיר ובטיחותי מהמתחרים הפופולריים בעלי הנטייה להתלקח, תוך שמירה על תג מחיר של כאלף דולרים

צילום מסך

לפני 15 שנה הבטיחו לנו מייסדי חברת סגוואי, בראשם הממציא דין קיימן, כי כלי התחבורה שלהם עתיד להחליף כמעט כל אמצעי תחבורה עירוני אחר ולהביא למהפכה המקבילה להמצאת המכונית הפרטית. מיותר לציין שזה לא ממש קרה: המחיר הגבוה הפך את הסגוואי לצעצוע לעשירים או אטרקציה לתיירים, ובוודאי לא תחליף ריאלי לאופניים או להליכה ברגל.

אולם הדגם החדש אותו הציגה החברה לאחרונה, ה-miniPRO, עשוי סוף-סוף להגשים את החזון. מדובר במעין הכלאה בין הסגוואי הקלסי ובין מכשירי ההוברבורד שהפכו ללהיט נחשק בשנה שעברה, בטרם חלקם הוסרו מהמדפים בשל ליקויי בטיחות חמורים.

ה-miniPRO, לעומת זאת, מבוסס על טכנולוגיה חדישה שהופכת אותו להרבה יותר מהיר ובטיחותי, תוך שמירה על תג מחיר של כאלף דולרים - לא הרבה יותר מאופניים חשמליים. בנוסף לחיישני התנועה המדויקים והמנוע החזק, מצויד ה-miniPRO גם בחיבור אלחוטי לאפליקציית סמארטפון, המספקת מידע מעניין אודות המרחק שאותו נסעתם ומסייעת בתחזוקת המכשיר.

סגוואי היא כיום חברה בבעלות סינית, אך היא בהחלט מעוניינת לשוב ולהשתלט על השוק המערבי. האם הפעם תצליח החברה להניע את המהפכה ובעוד כמה שנים מראה האנשים הרוכבים על הסגוואי הקטנטן יהפוך נפוץ באזורי העסקים בערים? הימור שלנו: כנראה שלא, אבל אין ספק שמדובר בקאמבק מרשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

סגוואי מיני פרו. צילום מסך
קטן יותר וחכם יותר./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully