וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונאה הפוכה: כך מרמים הקונים את מוכרי האייפונים באמזון

אילן גלר

28.6.2016 / 5:21

מדיניות שירות הלקוחות של החברה מעניקה לקונה זיכוי מלא על סכום הקנייה, ומרחיקה את הסוחר, גם לפני בירור פרטי התלונה במלואם

צילום מסך

ענקית הקניות ברשת, אמזון, מפורסמת בין השאר בזכות שירות הלקוחות המעולה שלה, וכמובן שיש גם כאלו המנסים לנצל זאת לצורך דרישת פיצויים ללא עילה של ממש. התופעה האחרונה היא הונאה הקשורה במכירת מכשירי אייפון חדשים: לקוחות רבים טוענים בפני אמזון כי רכשו מכשיר אייפון חדש, אך קיבלו במקומו קופסה מלאה בחימר.

אכן מדובר בהונאה, אך המציאות הפוכה מכפי שהייתם עשויים לחשוב: דווקא המוכרים הם אלו שאותם מנסים לרמות. הקונים במקרה זה מקבלים את מכשיר האייפון עבורו שילמו, מוציאים אותו מהקופסה, מכניסים במקומה את חבילת החימר ומעלים את הצילום לאמזון.

לפי מדיניות שירות הלקוחות של החברה, שנוטה כמעט תמיד לפעול בראש ובראשונה לטובת הלקוח גם טרם בירור הפרטי התלונה, מקבל הקונה זיכוי מלא על סכום הקנייה, ואילו המוכר - שלא עשה שום דבר רע - מורחק לצמיתות מזירת המכירות של אמזון.

ולמה דווקא אייפון? הסיבה לכך כפולה - גם מדובר במכשיר יקר ונחשק שלסוחרים לא תהיה בעיה למצוא עבורו לקוחות וגם העובדה שאמזון, כנראה בשל יריבות מסוימת עם אפל, אינה מוכרת את המכשיר ישירות - ועל כן כל מכשירי האייפון הנמכרים באתר מוצעים על ידי סוחרים פרטיים. מצב זה הופך את זירת המכירות של אמזון לבלתי-רווחית בעליל בעבור המוכרים, וסביר שבחברה כבר עמלים על פתרון לניצול המכוער של הסוחרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולם מרמים את כולם ולאמזון אין ממש דרך להתמודד ביעילות./מערכת וואלה!, צילום מסך
רוכשים רמאים באמזון. צילום מסך
אתה בטוח שככה זה הגיע?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully