וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרדשיאנס של הגלישה: האחים שהפכו לכוכבי רשת כי הם כל מה שאנחנו רוצים להיות

28.6.2016 / 8:11

הכירו את האחים למשפחת קופי, 4 בנות ובן, שרוכבים על גלי ההצלחה שלהם בים ובאינסטגרם. החמישה פרשו מחייהם העמוסים כדי לטייל בעולם, להשתזף ולגלוש. החלום הרטוב של כולנו

INSTGRAM

לא סתם משפחת קופי זכתה לכינוי המחמיא "הקרדשיאנס של הגלישה האוסטרלית", כי חוץ מסדרת טלוויזיה, מיליוני עוקבים ואבא טרנסג'נדר - הם די דומים להם. הם מנהלים אורח חיים נהנתני, מטיילים בכל העולם, מעלים תמונות חושפניות שלהם בבגדי ים וביקיני לאינסטגרם ובניגוד לקרדשיאנס גם מוכשרים במשהו: חמישתם יודעים לגלוש.

האחים, ג'קסון, הולי-דז, אלי-ג'ין, בוני-לו ורובי-לי, תופסים תאוצה לאחרונה באינסטגרם, כשביחד אספו עד כה יותר מ-900 אלף עוקבים. לאח הגדול והחתיך, בן ה-21 יש את מספר העוקבים הגדול ביותר מבין האחים, העומד נכון לעכשיו על 100 אלף עוקבים. עמודי האינסטגרם שלהם מכילים תמונות וסרטונים שלהם גולשים, משתעשעים בבריכה ובים ובקיצור - חיים את החיים שכולנו היינו רוצים לעצמנו אם לא הייתה לנו משכנתא לשלם בסוף היום.

מי שמפרנס את האחים השזופים הוא אביהם, ג'ייסון, שמאז מות אמם, קים, החליט לפרגן לילדיו ולהעניק להם את החיים הטובים ביותר שיכלו לקבל. אם תשאלו אותו, הוא מאוד מרוצה מההשוואה של משפחתו לקרדשיאנס. "תגידו מה שתגידו על משפחת קרדשיאן, הבנות אולי לא כאלה מוכשרות אבל בסופו של יום הן משפחה גדולה וחזקה", אמר ג'ייסון לדיילי טלגרף, "אנחנו כמו הקרדשיאן במובן הזה, יותר מכל דבר אחר". שלא תטעו, האחים לא תמיד ביחד. עכשיו ג'קסון מבלה בגלישה באינדונזיה, בעוד 2 אחיותיו הבכורות נהנות מעצמן במקסיקו ומתעדות את הרגעים המאושרים בסדרת סרטונים ביוטיוב. מותר לכם לקנא בהם קצת, זה בסדר.

עוד באותו נושא

שווה לייק: השיער שכבש את הרשת, הפרופיל שיהרוס לכם את התיאבון ועוד

לכתבה המלאה

האחים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully