וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלמו את הסלפי המושלם: אפליקציות שוות למובייל

אורי סגל

27.6.2016 / 13:32

צלמו את הסלפי המושלם, שדרגו את מראה הסמארטפון לקראת הקיץ, שפרו את הזיכרון שלכם בדרך מדליקה ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

FACIE

הדרך לצילום סלפי טוב רצופה במכשולים: לא פשוט להוציא תמונה נהדרת עם צבעים מושלמים, עיניים בוהקות ומלאות חיים, קווי מתאר מדויקים ורקע פסטורלי ומעורר קנאה. האפליקציה הזו מתיימרת לסייע לכם להפיק תמונות שבאמת תרצו לשתף.

לרשותכם עומדים פילטרים שונים, שישפיעו על גוון הפנים שלכם ועל התוצאה הכללית. לאחר שצילמתם את התמונה, תוכלו לבחור את פלטת הצבעים שמחמיאה לכם ביותר ולהשתמש בה. האפליקציה פשוטה וידידותית לשימוש, ואייקונים בודדים ישרתו אתכם לכל מטרה.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם 15.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

MYSTIC*

הקיץ כבר כאן וזה הזמן לתעד את כל החוויות שלכם באפליקציית צילום נוחה וכיפית, שמאפשרת לכם ליצור תמונות מקוריות במיוחד. באפליקציה כמה פיצ'רים שמוסיפים טאץ' אישי לחוויות כמו גווני צבע שונים, מסגרות, טקסט ואלמנטים אמנותיים במדבקות לתמונות. ניתן לבצע עריכה בסיסית בהתאמה אישית, כגון בהירות, קונטרסט, חשיפה כללית של התמונה ועוד. את התמונות שערכתם, תוכלו לשתף ברשתות החברתיות.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Music Memory Beach

רוצים לחדד את הזיכרון שלכם? אפליקציית המאפשרת לכם לאתגר את הזיכרון בעזרת כמה פעולות פשוטות: בחרו כלי נגינה מרגיע ושחזרו את צירופי המנגינה שתתנגן. ככול שהשלבים יתקדמו כך גם הקומבינציות יהפכו למורכבות יותר ויהיה עליכם להיות מרוכזים יותר על מנת לצלוח את שחזור המנגינה במדויק. המשחק הזה הוא סוג של סיימון על חוף-הים.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Handmade Icon Pack

התחדשו בערכת נושא צבעונית וקלילה המתאימה לימי הקיץ. תוכלו לבחור את הרקע שלכם מתוך כ-30 רקעים מאוירים ביד, והמסך שלכם יעוטר באייקונים מצוירים בהתאם. האפליקציה מכילה יותר מ-1,150 אייקונים מאוירים, במידה ויש לכם אפליקציה שלא נמצא לה אייקון תואם בערכת הנושא, תוכלו להגיש בקשה למפתחים והם ישלבו את האייקון החדש בשדרוג הבא.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם 5.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully