וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מרגיז ברשת: הקיץ של הילדים העשירים של אינסטגרם

אילן גלר

29.6.2016 / 5:31

עוקביו של הפרופיל הפופולרי זכו להתרגז במיוחד בזכות צילומי חופשות הקיץ של בני המיליארדרים, הכוללים הוצאות אפילו יותר מוגזמות מהרגיל

ספק 500

פרופיל האינסטגרם הפופולרי "ילדים אינסטגרם העשירים" (Rich Kids of Instagram) מוכר כאחת הפינות המרגיזות ברשת והוא מציג לראווה בימים כתיקונם את חייהם הראוותניים של בני נוער שנולדו עם כפית זהב בפה.

בימים האחרונים יותר מ-300,000 עוקביו של הפרופיל זכו להתרגז במיוחד בזכות צילומי חופשות הקיץ של בני המיליונרים והמיליארדרים - הכוללים הוצאות אפילו יותר מפוארות ומוגזמות מהרגיל. אלו חוגגים את החודשים החמים מוקפים בעושר בלתי-נתפס, ומוכנים לבזבז אותו סתם בשביל הצחוקים.

לדוגמה, באחד הצילומים תוכלו לראות את קייל פרסונס בן ה-21 שופך לים ביחד עם חברה את תוכנו של בקבוק דום פריניון יוקרתי. ניקי קאופמן נהנה גם הוא משפניה טובה, במיוחד כשדוגמנית צמודה מנסה למזוג אותה ישר לתוך הפה שלו. לילה דומונט מדגמנת בגד-ים חושפני במיוחד על היאכטה הפרטית שלה, ששוויה כמיליון דולרים, ועוגנת בימים אלו על אי פרטי בסמוך לחופי מיאמי שבפלורידה.

חלקי מילדי העשירים לא מנסים לעצבן בכוונה ומסתפקים רק ברכישות שיראו לאנשים רגילים מופרכות לחלוטין. בצילומים תוכלו לראות אותם מתחדשים במכוניות פאר נוצצות של מותגי יוקרה כמו רולס רויס, עונדים שעונים נדירים ששווים עומד על מאות אלפי דולרים, וכמובן מבלים זמן רב במטוס הפרטי במסע המפרך בין יעדי החופשה והקניות.

אולי הצילום הצנוע ביותר הוא דווקא זה של ברון הילטון, בנו של איל המלונאות ואחיה של פריס הילטון, שהצטלם על רקע הווילה המפוארת שלו בצרפת. בכל זאת, הוא צריך מקום כלשהו לגור בו בזמן שהוא מבלה באירופה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully