וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסדת להביור - זו כנראה ההמצאה הכי מסוכנת ומטופשת שתראו השבוע

אילן גלר

30.6.2016 / 5:39

זה ניסיון לחקות את יכולתו העל-טבעית של גיבור-העל סייקלופ, מצוות האקס-מן, שיורה קרני לייזר רבות עוצמה מתוך עיניו. הציון: נכשל

צילום מסך

קסדות משמשות בדרך כלל לצרכי בטיחות, ושמירה על חיי החובשים אותן, אך ההמצאה הזו היא פחות או יותר ההיפך הגמור: קסדת הלהביור - רעיון מטופש כפי שהוא נשמע - דווקא תסכן את חייכם והתועלת שתפיקו ממנה נראית מוגבלת למדי.

הרעיון שעמד מאחורי ההמצאה הזו הוא ניסיון לחקות את יכולתו העל-טבעית של גיבור-העל סייקלופ, מצוות האקס-מן, שיורה קרני לייזר רבות עוצמה מתוך עיניו. ממש כמו סייקלופ, הקסדה יורה צמד להבות אש שנראות כאילו הן יוצאות מהמשקף המכסה את העיניים, ומסוגלות בתיאוריה להתיך או לשרוף חפצים שונים ממרחק של כמה מטרים.

לא ברור באילו סיטואציות ניתן באמת יהיה להשתמש בקסדה, שכן בזמן שהיא פועלת לא ניתן לראות דרכה דבר, ומומלץ בחום לעצום את העיניים כדי לא לחשוף אותן לטמפרטורות הגבוהות. בנוסף, מכל הדלק המשמש את הקסדה מותקן בצמוד ללהבה ועלול להתלקח בכל שימוש.

לא צריך גם להיות מומחה לבטיחות על מנת לחשוד שהגאדג'ט המאולתר הזה עשוי לטפטף כמה טיפות חומר מאיץ בעירה מזרנוק הלהביור על פניו וגופו של המשתמש, והדרך משם לתאונה שעלולה להסתיים בחדר המיון (או בקבר) קצרה מאוד. למרבה המזל, מדובר בניסוי חד-פעמי, ולא סביר שמישהו יוכל לרכוש את הקסדה הזו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

קסדת להביור. צילום מסך
כן, אין ספק שזה בדיוק כמו בקומיקס./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully