וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדשה רחבה וצבע חדש: האם כך יראה האייפון הבא?

אילן גלר

29.6.2016 / 9:20

לפי הדיווח, באפל מתכננים ליישר קו עם צבע ה"שחור חלל" של השעון החכם שלהם ולשטח מעט את העדשה החדשה, כדי שתבלוט פחות מגב המכשיר. ואף מילה הפעם על שקע האוזניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות מדברים על משהו אחר חוץ משקע האוזניות./מערכת וואלה!, צילום מסך

ככל שמועד ההשקה הצפוי של מכשיר אייפון 7 מתקרב, כך מתגבר מבול השמועות אודותיו. בינתיים שמענו בעיקר מה לא יהיה בו: מקורות שונים מסרו כי מדובר בשדרוג מינורי למדי, שישמור על צורה וממדים זהים לאלו של מכשיר אייפון 6S הנוכחי, למעט עיצוב מעט פחות בולט לפסי האנטנה בצדו האחורי של המכשיר.

במשך חודשים ארוכים התרוצצו שמועות ברשת לפיהן אפל תוותר בדגם הבא על שקע האוזניות 3.5 מ"מ, אך כעת הרוחות ברשת נושבות לכיוון השארת השקע במקומו ללא שינוי. השמועה האחרונה, לעומת זאת, מביאה עמה סוג של בשורה: לפחות צבעו של האייפון הבא יהיה שונה מאוד מזה של הדגם הנוכחי.

לפי הדיווח, באפל מתכננים ליישר קו עם צבע ה"שחור חלל" של השעון החכם שלהם, ה-Apple Watch. הגוון השחור יבוא כנראה במקום דגם ה"אפור חלל" המוכר ולא כאפשרות נוספת. גם עדשת המצלמה צפויה להיות גדולה ורחבה יותר, וייתכן שתבלוט פחות מתוך מסגרת המכשיר - אחת התלונות הנפוצות לגבי עיצובו הנוכחי של מכשיר האייפון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבע חדש ועדשה גדולה./מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי לעזור להבין כיצד מכשיר האייפון החדש עשוי להיראות, כמה גרפיקאים התנדבו ליצור מודלים תלת-ממדיים מפורטים של האייפון החדש. חשוב להבהיר כי לא מדובר בהדלפה מקו הייצור של אפל, אלא בניחוש מושכל על סמך השמועות.

אם שינוי גוון הצבע הוא לא סיבה טובה מספיק עבורכם לשדרג למכשיר חדש, תאלצו כנראה להמתין בסבלנות לדגם האייפון של 2017 (אייפון 8), שצפוי לפי השמועות להציג עיצוב חדש לגמרי וחידושים משמעותיים כגון מסך OLED קמור, טעינה אלחוטית ומארז דקיק במיוחד (הפעם כנראה באמת ללא שקע אוזניות).

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully