וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריד: האתר החדש של גוגל חושף את כל המידע שיש לה עליכם - וזה המון

יניב אביטל, גיקטיים

30.6.2016 / 8:24

תוכלו לראות אפליקציות שונות שהפעלתם בסמארטפון ומתי הפעלתם אותן, מקומות פיזיים שביקרתם בהם, רשימה של האתרים בהם ביקרתם, תזכורות שקבעתם וכל מה שאי פעם עשיתם בגוגל

אתר מיי אקטיביטי של גוגל. גיקטיים, צילום מסך
ברוכים הבאים לסיוט הדיגיטלי שלכם./צילום מסך, גיקטיים

האתרים שביקרתם, החיפושים שעשיתם, האפליקציות שבהן השתמשתם ואיפה הייתם בכל רגע נתון - הכל מופיע באתר החדש שהשיקה גוגל. החדשות הטובות: תוכלו למחוק את כל הפריטים שהיא כבר אספה עליכם וגם למנוע ממנה לאסוף מידע דומה בעתיד (כך לפחות גוגל טוענת).

הדיל ידוע לכולנו - גוגל נותנת מוצרים ושירותים מצויינים, לרוב ללא כל תשלום כספי מצדנו, ובתמורה אנחנו מאפשרים לה להיות שותפה בחיינו ולאסוף את כל המידע האישי ביותר שלנו. כעת השיקה גוגל אתר מיוחד שמציג את כל המידע שהיא אוספת עלינו בשירותים השונים שלה בכל מכשירי המובייל השונים שלנו.

אתר מיי אקטיביטי של גוגל. גיקטיים, צילום מסך
לא תוכלו לברוח מחיפושי העבר שלכם./צילום מסך, גיקטיים

האתר החדש של ענקית הטכנולוגיה האמריקנית נקרא My Activity והוא מציג ציר זמן של כל הפעילויות השונות שביצענו על המכשירים השונים, מהמחשב והטאבלט עד הסמארטפון. הפעילויות השונות מוצגות בסדר כרונולוגי וכוללות גם סיכום יומי. כך למשל תוכלו לראות אפליקציות שונות שהפעלתם בסמארטפון ומתי הפעלתם אותן במהלך היום; תוכלו לראות רשימה של האתרים בהם ביקרתם במהלך היום, תזכורות שקבעתם ועוד. עוד קטע קריפי במיוחד שמור למשתמשי Google Now ומי שנעזר בפקודות הקוליות: באתר תוכלו לשמוע את הקלטות הקול שלכם, כפי שהן שמורות על שרתי החברה. בין היתר תוכלו לראות פרטי מידע שאספה עליכם גוגל בשירותים כמו מפות גוגל, Google News, Google Play, חיפוש התמונות של החברה, דפדפן הכרום, סרטוני וידאו שצפיתם ביוטיוב ועוד.

בנוסף, האתר משמש כמעין אינדקס לשאר השירותים של גוגל; תוכלו לקפוץ, למשל, לשירות המיקומים של גוגל, בו היא אוגרת היסטוריה מפורטת למדי של כל המקומות בהם ביקרתם אי פעם; או לאזור הפרסומות בו תוכלו לראות את הפרופיל שלכם, על פיו ממקדים המפרסמים של גוגל את הפרסומות שלהם; או למשל לאזור בו שמורים כל חיפושי העבר שלכם, אותם תוכלו להוריד למחשבכם האישי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אתר מיי אקטיביטי של גוגל. גיקטיים, צילום מסך
רשימת האפליקציות שהפעלתם בכל יום, כולל שעה./צילום מסך, גיקטיים

חשוב לציין כי האתר שימושי לא רק בגלל שהוא מעלה למודעות שלנו את כמויות המידע שגוגל אוגרת עלינו אלא גם מאפשר לנו למחוק את המידע הזה בלחיצת כפתור. כדי למחוק פריט מסויים, כמו למשל וידאו שצפיתם ביוטיוב או אפליקציה שהפעלתם, לחצו על כפתור Delete שליד הפריט. מכיוון שמדובר לעיתים במאות פריטים שונים ביום, גוגל גם מאפשרת למחוק פריטים רבים המסודרים לפי תאריכים מסויימים או על פי המוצר. למשל, תוכלו למחוק את כל החיפושים שביצעתם בגוגל או כל הסרטונים שראיתם ביוטיוב או סתם למחוק את כל הפעילות שלכם בטווח תאריכים מסוים.

כמוכן, גילינו הבדלים גדולים למדי בכמות המידע שיש לגוגל על משתמשים באנדרואיד לבין משתמשים ב-iOS. ההבדלים נובעים כמובן מהעובדה שמשתמשי אייפון ואייפד עושים פחות שימוש באפליקציות ובשירותים של גוגל ומעדיפים למשל את המפות של אפל, iCloud, דפדפן ספארי ועוד שירותים מובנים של אפל.

הכתבה פורסמה במקור באתר גיקטיים.

אתר מיי אקטיביטי של גוגל. גיקטיים, צילום מסך
ניתן למחוק מהאתר, אבל האם זה נמחק גם מהשרתים של גוגל?/צילום מסך, גיקטיים
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully