וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הענק הזה בסין נבנה כולו באמצעות מדפסת תלת-ממד

אילן גלר

1.7.2016 / 8:39

אפשר היה להגיע להשיג הזה גם עם צוות גדול של פועלים, אבל למכונה ולמעט העובדים שהרכיבו הכול נדרשו רק 45 ימים להקים את הווילה המרשימה הזו

צילום מסך

שטחה הבנוי של הווילה הענקית הזו הוא כ-400 מ"ר, הפרוסים על שתי קומות, אבל הפלא האמיתי מאחורי המבנה הזה הוא שלקח 45 ימים בלבד לבנות אותו. כיצד הושלם הפרויקט המרשים הזה מהר כל כך? התשובה אינה צוות גדול של פועלים - למעשה לא נדרש כמעט שום מאמץ אנושי בכדי לבנות את הבית הזה. מדפסת תלת-ממד גדולה במיוחד היא זו שעשתה את העבודה, ויצרה את הווילה כמעט בחתיכה אחת, לפי הדיווח.

טכנולוגיית ההדפסה התלת-ממדית שמודגמת כאן פותחה על ידי חברת קבלנות סינית, הטוענת כי בנייה באופן הזה אינה פוגעת בשום דרך ביציבות הבניין. למעשה, הוא מורכב כמעט כולו מבטון מחוזק, ועובי הקירות מגיע בחלקים מסוימים ליותר משני מטרים. כעת מוזמן הקהל הרחב להגיע ולהתרשם מהבית הניצב באחד מפרברי בייג'ינג, בטרם יאוכלס על ידי דייר קבוע.

זה כנראה הבניין הגדול ביותר שאי-פעם הודפס במדפסת תלת-ממד, אך חברה סינית אחרת כבר מחזיקה בשיא לפרויקט הבניין המהיר ביותר תוך שימוש בטכנולוגיה זו. בשנה שעברה, הצליחה החברה לבנות בניין שלם בתוך פחות משלוש שעות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

בית מדפסת תלת ממד סין. צילום מסך
נגמר להם הדיו הירוק באמצע?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully