וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 19 תכנת עו"ד דיגיטלי שהצליח לבטל 160,000 דוחות

אילן גלר

1.7.2016 / 8:42

הבוט האפקטיבי במיוחד הזה ישמח להכין עבורכם את הניירת הדרושה אחרי סדרה של שאלות פשוטות לגבי האירוע שהוביל לדוח. שיעורי ההצלחה שלו לא היו מביישים אף עורך-דין אנושי

צילום מסך

זה כנראה הבוט המוצלח ביותר שראינו עד היום: עורך-דין דיגיטלי, שמסוגל באמצעות סדרה של שאלות להכין ערעור על דוח חניה שניתן ללא הצדקה. ההמצאה המועילה הזו פותחה על ידי המתכנת בן ה-19, ג'ושוע ברודר, ועד כה הצליחה לבטל כ-160,000 מתוך 250,000 הדוחות שהוגשו לה - שיעור הצלחה של 64 אחוזים, שלא היה מבייש אף עורך-דין אנושי.

עורך הדין הממוחשב, הנגיש בכתובת המקורית DoNotPay, ישאל אתכם שאלות שונות לגבי אופי המקום בו ניתן לכם דוח החניה אותו אתם מבקשים לבטל. "האם התמרורים המסדירים את החניה לא היו קריאים?", "האם הייתם חייבים לחנות בזריזות בשל מקרה חירום?", "אולי מקום החניה עצמו היה צר מדי ולא מסומן באופן ברור?" כל אלו הם עילות שונות לערעור בעל סיכויים טובים להתקבל על ידי הרשויות, והבוט ישמח להכין בעבורכם את הניירת הדרושה אחרי סדרה של שאלות פשוטות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את השאלות הפשוטות האלה אנחנו לא שואלים את עצמנו בעת קבלת דוח, וחבל./מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון להיום, השירות פעיל בערים לונדון וניו-יורק, אם כי רשימה זו צפויה להתרחב בקרוב. במקביל, עובד ג'ושוע על בוטים בעלי מטרות נעלות אף יותר: ההמצאה הבאה שלו היא בוט שיסייע לפליטים סורים להגיש בקשת מקלט במדינות האיחוד האירופי, ובוט אחר שיסייע לנשאי איידס להבין את זכויותיהם החוקיות מרגע שהצהירו על מצבם הבריאותי.

מה זה בוט? בוט הוא למעשה תוכנת מחשב, המבצעת מטלה מוגדרת באופן אוטומטי. בוטים יכולים לאסוף אוטומטית מידע ממקורות חופשיים כמו רשתות חברתיות ופורומים ואז לקטלג אותו או לנתח אותו. בוטים יכולים להריץ אינטליגנציה מלאכותית ולשוחח עם גולשים וכיום לבוטים המובילים את המהפכה הנוכחית בתחום יש ממשק המבוסס על שיחה טבעית, כמו הבוט של ג'ושוע; אנחנו אמורים לשאול אותם שאלות ולקבל מהם תשובות באופן הדומה לשיחה עם נציג שירות לקוחות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully