וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מפני ברווז - זה הלהיט החדש בתמונות סלפי

אילן גלר

5.7.2016 / 4:56

פוזת האצבע בפה (Fingermouthing) מאיימת להחליף את פני הברווז המאוסים בתמונות הסלפי באינסטגרם הקרוב לביתכם, וכמו בכל טרנד בתקופה האחרונה גם אותו מובילה אחת הקרדשיאניות

צילום מסך

אם יש משהו אחד שהרשת לא יכולה לסבול זה טרנד שמיצה את עצמו (נסו להעביר לאנשים את אתגר דלי הקרח היום ותיווכחו). ואם יש טרנד שהצליח לשרוד יותר מדי זמן אלה פני הברווז (Duck Face) שהפכו לסימן ההיכר של דור הסלפי.

אם גם אתם חשים שהגיע הזמן לטרנד חדש בצילומי סלפי, קבלו את הבחירה הנוכחית של הסלבס וחובבות האופנה מכל רחבי העולם - "אצבע בפה" (Fingermouthing). כדי להגיע לאיזון מושלם בין המבט הריקני לאצבע, חסרת הכריזמה, הניחו אותה על השפה באופן שנראה מאולתר או מקרי, אך הוא למעשה מבוים ומוקפד לחלוטין.

כרגיל, קיילי ג'נר היא ממובילות הטרנד. "חשתי חוסר ביטחון עצמי בנוגע לשפתיים שלי. אפילו עכשיו אני מעלה כל הזמן תמונות עם האצבע על הפה, זה הרגל", היא הסבירה. כוכבת האינסטגרם, קריסטן האנצ'ר, שמרבה גם היא להעלות צילומי סלפי בסגנון Fingermouthing, טוענת שזה פשוט נראה לה טבעי יותר. "אני מניחה שיש בזה גם משהו מעט מפתה, שכן התנוחה מושכת תשומת לב לשפתיים, אבל זה גם עוזר למסגר את הפנים".

אם הסברים תיאורטיים יותר מעניינים אתכם, אחד כזה הוא נטיית הדור הצעיר בימינו לצילומים שאינם חושפים יותר מדי, תוך שימוש בפילטרים שונים בסנאפצ'ט. טרנד ה-Fingermouthing מיישר קו עם נטייה זו, ומותיר מקום למעט מסתורין גם בתמונת סלפי פשוטה. והנה הסבר נוסף - כשמניחים את האצבע מעל הפה בצילום סלפי, זה פשוט מעניק הזדמנות להציג בצילום גם את המניקור.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully