וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

4.7.2016 / 11:29

משחק טטריס מטורף, כלב-על שישאב אתכם לחלומותיו הפרועים, מסע מצחיק עם מיסטר בין ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Mimpi Dreams

המשחק הזה הוא חלק מסדרה ענפה, שזכתה לשבחים רבים ונבחרה כאחת מסדרות המשחקים הטובות ביותר לשנת 2016. גיבור המשחק הוא כלב עצלן, העונה לשם Mimpi, שבלילה הוא הופך לכלב-על המציל את חבריו, החיות, משלל צרות. המשחק מציע שישה עולמות שונים המלווים בפסקול מקורי של מלחינים עטורי פרסים. עזרו לכלב הגיבור לפתור חידות ולצלוח אתגרים. כלל ההרפתקאות מתרחשות בעת שנתו וכל הסיטואציות שתתקלו בהן יהיו חלק מהחלומות הפרועים ביותר שנתקלתם בהם.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Give It Up! 2

הצטרפו למשחק מצחיק במיוחד בו הגיבור הוא יצור חמוד שיאתגר אתכם במסלול משוגע וצבעוני. המטרה שלכם היא לעבור את מסלול המכשולים בהצלחה, לגעת בכל פלטפורמה בדרך, ובדיוק כמו על רחבת הדיסקו בכל פעם שתיגעו במשבצת היא תידלק. על מנת לסיים את השלב תצטרכו להדליק כמות מסוימת של משבצות אותה תוכלו לראות באחוזים המצטברים בחלק העליון של המסך. אל תשכחו לאסוף את הכוכבים לאורך המסלול ולהגיע עם כמות הכוכבים הגדולה ביותר לקו הסיום. שימו לב שתוכלו להיעזר במרצפות מיוחדות, כמו המרצפות הסגולות שיקפיצו אתכם מעלה. שמרו על זהירות ושימו לב לכל המכשולים בדרך.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Mr Bean™ - Around the World

זוכרים את מיסטר בין? זה הזמן שלכם לצאת איתו למסע מופלא מסביב לעולם. בכל מדינה תצטרכו לצלוח כמה אתגרים מדליקים כמו לעוף עם בלונים ולאסוף את פולי השעועית הזהובים. המשחק משעשע ומתעד את כל הדברים המצחיקים שמיסטר בין עושה. מרגע שהקומיקאי הבריטי השיק את האפליקציה, הוא צבר עוקבים ומשתמשים רבים. אם אתם רוצים להיות גם חלק מהמסע המשוגע שלו, הורידו והתחילו לשחק בחינם.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Boxen

זוכרים את משחק הטטריס האהוב משנות השמונים? המשחק הזה דומה למשחק הקלאסי אך יותר משוגע וצבעוני. בכל פעם יופיעו על המסך לבנים צבעוניות, הפזורות באופן רנדומלי, והמטרה שלכם היא לאגד כמה שיותר חלקים בצבע זהה יחד על מנת להעלים אותם מהמסך. את החלקים יוריד מטה קוף חביב המתנדנד על חוט, אופציה זו תאפשר לכם לכוון את החלקים בדיוק למקום המושלם. בדומה למשחק הקלאסי, סוף המשחק יגיע כשיערמו יותר מדי חלקים צבעוניים, שאין קשר ביניהם, עד לקו העליון של המסך.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully