וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המיותרים והמגניבים: פעמון דלת מאולתר מרובה עוזי. צפו

אילן גלר

7.7.2016 / 5:22

המערכת מורכבת משלושה לחצנים, האחד מפעיל מנוף הפוגע בסדרה של קפיצים, השני מפעיל זמבורה רועשת והאמצעי השלישי הוא רובה עוזי שיורה כדוריות. כמה חזק הוא ישן?

צילום מסך

ליוצר קולין פורצה, שמתחזק ערוץ יוטיוב פופולרי, יש רזומה ארוך של פרויקטים מרשימים כדוגמת אופנוע מרחף בייצור עצמי, גיטרה יורקת אש ואפילו גרסה קטנטנה ומתפקדת של כוכב המוות מסדרת סרטי מלחמת הכוכבים. בהשוואה לכל אלו, נדמה כי אין שום סיבה להתלהב מיצירתו האחרונה - פעמון לדלת. אבל כמעט בטוח שתשנו את דעתכם ברגע שתראו אותו בפעולה.

הפעמון של פורצה הוא למעשה מערכת מתוחכמת, שנועדה להתריע בפניו על אורחים כך שלא יפספס את הצלצול גם אם הוא נמצא בקצה השני של הבית, או עסוק בסדנה שלו. הוא כנראה מתגורר בבית גדול למדי, שכן המערכת מורכבת משלושה לחצנים, האחד מפעיל מנוף הפוגע בסדרה של קפיצים, השני מפעיל זמבורה רועשת והאמצעי השלישי הוא רובה עוזי (תוצרת ישראל, כמובן), שבעת הפעלת הפעמון יורה כדוריות זעירות לתוך צינורית המובילה לקערה.

אם זה לא מספיק, חלק מהכדוריות פוגעות במנגנון אזעקה שהותקן בתוך הפעמון ומפעילות גם אותו. התוצאה? רעש חזק במיוחד, אם כי במקרה של קולין, שעסוק רוב יומו בניסורים, חיתוכים וריתוכים במסגרת הפרויקטים המטורפים שלו, כנראה שזה בדיוק מה שצריך על מנת ליידע אותו שמישהו הגיע לביקור.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

פעמון דלת רובה עוזי. צילום מסך
סך הכול פעמון די סטנדרטי./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully