וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גו דאדי: הכירו את הסבא האופנתי שכובש את הרשת

אילן גלר

6.7.2016 / 6:10

"אני תמיד מסתכל על הצילומים במגזיני האופנה ואומר לעצמי - אני יכול לעשות את זה", סיפר אירווין רנדל, הטקסני בן ה-54 שהסחף את טוויטר

מערכת וואלה!

אירווין רנדל, בן 54 מיוסטון שבטקסס, הוא סב לשני נכדים ומורה בבית ספר יסודי בעיר. הוא גם חובב אופנה מושבע, שעוקב אחר מגזינים לגברים ופרופילים אופנתיים באינסטגרם. רנדל נהנה גם להתלבש בהתאם לתחביבו ולאחרונה הוא גם סוחף את הרשת בסערה.

הפרסום שלו הגיע לאחר שאחד המבקרים בעמוד האינסטגרם שלו ביקש את רשותו לשתף כמה תמונות עם חברים. אירווין הסכים לכך בתמימות, ולא השקיע בכך מחשבה נוספת. לאחר כמה שעות בלבד הוא זכה לשיחת טלפון בהולה מבתו, ג'סיקה.

"אבא, אתה הטרנד הלוהט בטוויטר", בישרה לו בתדהמה. תחת התגית MrStealYourGrandma, הגולשים הפיצו עשרות תמונות של אירווין אותן פרסם קודם בפייסבוק. "שימרו על סבתא שלכם קרובה אליכם!", כתב אחד הגולשים שהפיץ את הצילומים המרשימים. "של מי הסבא הזה?", שאלה גולשת אחרת לצד עשרה סמלי סמיילי מאוהב.

רנדל, שאיננו רגיל לפרסום רב כל-כך, נאלץ לחזור לביתו מהעבודה ולהירגע במשך כמה שעות בטרם השלים עם מעמדו החדש. לדבריו, הוא הקפיד על לבוש אופנתי עוד מימיו בתיכון, והוא גם מתעמל ושומר על דיאטה מאוזנת. "אני תמיד מסתכל על הצילומים במגזיני האופנה ואומר לעצמי - אני יכול לעשות את זה", הוא מספר. "אני מודה לכולם על המילים החמות", סיכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully