וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג משיקה בישראל סדרת טלוויזיות קעורות חכמות

5.7.2016 / 12:18

הטלוויזיות, בעיצוב של 360 מעלות לחוויית צפייה "עוטפת ומלאה", מגיעות עם שלט ארגונומי חכם, המזהה אוטומטית את סוג המכשירים המחוברים לטלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב 360 עם מסגרת דקה במיוחד./מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג ישראל השיקה היום (ג') את סדרת הטלוויזיות החדשות של החברה. הטלוויזיות SUHD מסדרת K של סמסונג, סדרת המסכים הקעורה הראשונה בעולם ללא מסגרת מציעה איכות תמונה גבוהה בסכומים החל מכמה אלפי שקלים עד 119,990 שקלים לדגם המתקדם ביותר עם המסך הגדול ביותר. "אנחנו גאים להציג בישראל את סדרת טלוויזיות SUHD הקעורות והדקות, המייצגת את ההתמקדות שלנו בחדשנות, החשובה לצרכנים ומספקת את איכות התמונה הטובה ביותר לבית". אמר קריין קו, מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל.

דגם ה-KS9500 מגיע עם עיצוב של 360 מעלות לחוויית צפייה "עוטפת ומלאה", לדברי סמסונג. מדובר בדגם ה-UHD הקעור הראשון בעולם; סמסונג עיצבה אותו עם מסך נטול מסגרת, שאמור להעניק חוויית צפייה ייחודית מאחר ולטענת סמסונג, ללא המסגרת תשומת הלב של הצופה תתמקד רק בתוכן שעל המסך.

סדרת הטלוויזיות החכמות מגיעה בגדלים של 49-88 אינץ', עם Smart Hub מבוסס מערכת ההפעלה Tizen, שנועד להעניק למשתמשים גישה נוחה לתכנים, אפשרות הקלטה מתוזמנת, מגוון רחב של אפליקציות VOD ומשחקים עם גרפיקה מתקדמת הודות למעבד מרובע-הליבות. החברה שילבה גם אפשרות למשחקים ללא קונסלה, והודות לשירות המשחקים המקוון GameFly תוכלו ליהנות ממשחקים על גבי המסך היישר מהשירות.

הטלוויזיה מגיעה עם שלט ארגונומי חכם, המזהה אוטומטית את סוג המכשירים המחוברים לטלוויזיה, כמו ממיר, קונסולת משחקים, מערכת קולנוע ביתית וכך מבטל את הצורך בשימוש בכמה שלטים.

בחנות האפליקציות של סמסונג ניתן למצוא אפליקציות חדשות כמו אפליקציית Sport1 שנבנתה בהתאם לדרישות המשתמשים ורזולוציה משתדרגת בהתאם לרוחב הפס הביתי, אפליקציית One שגם כוללת ערוץ בשידור-חי, מבחר רחב של תקצירי כדורגל, כדורסל ועוד. כמו כן מוצעת אפליקציית MEGOGO המובילה לדוברי רוסית, בעלות של 40 שקלים בלבד לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully