וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלהבות יתר: תערוכת פורנו VR נסגרה כי יותר מדי אנשים באו לנסות

אילן גלר

7.7.2016 / 6:48

שעות ספורות בלבד לאחר פתיחת התערוכה ברובע הטכנולוגיה והבילויים המודרני של טוקיו, נאלצו מארגניה לסגור אותה מתוך חשש שיהיו נפגעים - ולא מהמתקנים המיניים המוזרים שהוצגו שם

צילום מסך

(בסרטון: מוצרי פורנו VR)

בחודש שעבר נערכה באקיהברה, רובע הטכנולוגיה והבילויים המודרני של טוקיו, תערוכה המוקדש לפורנו במציאות מדומה. יזמים וממציאים הגיעו לתערוכה בכדי להציג את מוצריהם, בתקווה כי יעוררו עניין למרות שמשתמשים מעטים הספיקו לרכוש ציוד VR ביתי.

זמן קצר לאחר פתיחת התערוכה התברר ליזמים שהציפיות המוקדמות היו כנראה צנועות מדי, שכן הקהל הרחב ביפן גילה התלהבות על גבול ההיסטריה בכל הנוגע לפורנו הווירטואלי ולחידושים שהוצגו שם. שעות ספורות בלבד לאחר פתיחת התערוכה, נאלצו מארגניה לסגור אותה מתוך חשש לפגיעה בשלום הציבור.

"האזור היה מלא באנשים עוד לפני שדלתות התערוכה נפתחו", סיפר אחד מעדי הראייה. "היו כל כך הרבה אנשים שכמעט היה בלתי אפשרי לשלוט במתרחש. בזמן שחיכיתי לחברים שלי, לא יכולתי שלא לחשוב שאם המארגנים לא ישתלטו על כל האנשים האלה, עלולה לפרוץ פה התפרעות".

פורנו VR. צילום מסך
לא חשבו שיגיעו כל כך הרבה אנשים להתנסות./צילום מסך

בסופו של דבר, כאמור, החליטו המארגנים שאינם מסוגלים להתמודד עם עומס המבקרים והתערוכה שבמסגרתה הוצגו הגאדג'טים המיניים לעינוג עצמי נסגרה. עם זאת, הם לא מתכוונים לוותר, ומתכננים אירוע נוסף כבר בחודש אוגוסט הקרוב. סביר להניח כי הפעם ייעשה מאמץ לשכור מתחם שיתאים הרבה יותר לעומס המבקרים הצפוי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully