וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסכי הפרימיום של פנסוניק הושקו בישראל

6.7.2016 / 17:14

מסך הדגלDX 900 כולל פאנל משודרג הידוע לחלק את התמונה למאות אזורי תאורה זעירים, שמייצרים תמונה עשירה. למרות עוביו הדק של המסך, פנסוניק הצליחה לדחוס לתוכו מערכת שמע מתקדמת המפיקה צליל עשיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערכת שמע מתקדמת./מערכת וואלה!, צילום מסך

יורוקום משיקה בישראל את ליין מסכי הפרימיום החדש של פנסוניק. המסכים החדשים כוללים ממשק חכם ומגיעים ברזולוציית 4K UHD. לדברי החברה, המסכים ממחישים בצורה מושלמת את המחויבות שלה לייצר חוויה קולנועית אמיתית בבית הלקוח.
מסך הדגלDX 900 כולל פאנל משודרג הידוע לחלק את התמונה למאות אזורי תאורה זעירים, מה שמאפשר לייצר תמונה עשירה. המסך מגיע ברזולוציית 4K בטכנולוגיית HDR. ה-DX900 עומד בתקן Ultra HD Premium שכולל עמידה בקריטריונים של יכולות עיבוד תמונה, רזולוציה, ביצועי HDR ועוד.
בשלושת הדגמים הבכירים (מלבד ה-DX900), החברה שילבה טכנולוגיית HexaChroma המוסיפה לשלושת צבעי היסוד הקיימים: ירוק, אדום, וכחול ואת הצבעים: סגול, צהוב וטורקיז. לטענת פנסוניק, הדבר מאפשר כיול צבע מתקדם בסטנדרטים שנעשה בהם שימוש עד היום רק באולפני הוליווד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה עשירה עם מאות אזורי תאורה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מסך הדגל מצויד במעבד HCX+ שמספק גרסת מתקדמת יותר של מערכת התלת-ממד ומכסה לא פחות מ-8,000 נקודות ייחוס (פי 40 ממכשיר טלוויזיה ביתי טיפוסי). למרות עוביו הדק של המסך, פנסוניק הצליחה לדחוס לתוכו מערכת שמע מתקדמת.

הטלוויזיה כוללת מערכת הפעלה מובססת FireFox OS שפנסוניק הראשונה בעולם לעשות בה שימוש. מדובר בפלטפורמת קוד פתוח המבוססת על שירותי רשת שבנוסף לאפשרות להתקין אפליקציות בצורה ידידותית, ניתן להשתמש בה גם לצריכת תכנים מגוונים מהאינטרנט ולעצב בצורה קלה ופשוטה את ממשק המשתמש. המסך ישווק בישראל בגודל 65 אינץ' במחיר של 26,990 שקלים.

מסכים נוספים שיושקו בליין החדש של פנסוניק: DX700L ברזולוציית 4K עם המנוע המתקדם Hexa Chroma+, תמיכה ב-HDR וישווק במחיר של 16,990 שקלים. ה-DX400L, שמהווה שער הכניסה לעולם ה-4K ישווק במחיר של 3,990 שקלים. DS630L בגודל 55 אינץ' יעלה 6,790 שקלים ו-D410L ישווק בגודל 49 אינץ' במחיר של 3,690 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully