וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפד קטן מדי? נסו שולחן טאצ' חדש לסלון

אילן גלר

7.7.2016 / 9:14

השולחן מיועד לבתים פרטיים והוא כולל מערכת מחשב מלאה המבוססת על מעבד i5 מתוצרת אינטל, עם 8 גיגה של זיכרון RAM, ומסך 42 אינץ', בציפוי זכוכית בלתי שביר ואטום למים, לטענת היצרנית

צילום מסך

מסכי מגע ענקיים המותקנים על שולחנות הם לא המצאה חדשה; מיקרוסופט הציגה דגמים ראשונים של מחשב ה-Surface השולחני שלה עוד בשנת 2008, וייתכן בהחלט שנתקלתם בו במוזיאונים ותערוכות. אולם בניגוד לרוב הדגמים הללו, המיועדים לשימושים משרדיים, השולחן הדיגיטלי של חברת Kineti הצרפתית פותח במיוחד עבור בתים פרטיים. מעצביו מניחים כי תשתמשו בו, בין השאר, על מנת להגיש קפה לאורחים.

על מנת שלא יהרס במהלך שימוש יום-יומי, מצויד מסך המגע של המחשב, בגודל 42 אינץ', בציפוי זכוכית בלתי שביר ואטום למים, לטענת היצרנית. שאר חלקי השולחן מורכבים מעץ ואלומניום, ובתוכם מוסתרת מערכת מחשב מלאה המבוססת על מעבד i5 מתוצרת אינטל, וכוללת 8 גיגה של זיכרון RAM, חיבורי Wi-Fi ו-Bluetooth. מערכת ההפעלה שנבחרה עבור השולחן היא ווינדוס 10, בגרסה המותאמת למסכי מגע כמובן.

לצד ממשק המגע הסטנדרטי של מיקרוסופט, דאגו ב-Kineti להוסיף תוכנה המאפשרת לשתף מידע בין השולחן לטלוויזיה בסלון באמצעות מחוות מגע פשוטות בסגנון הסרט "דוח מיוחד", וגם אמצעים לשליטה באביזרי חשמל ובית חכם. את כל זה תוכלו לרכוש תמורת כ-5,500 דולרים1 - מחיר זול בהרבה מפתרונות דומים שראינו בעבר, אם כי עדיין לא בדיוק סכום שהופך את השולחן חמוצר להמונים.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

שולחן טאצ'. צילום מסך
במקום מחשב שולחני - שולחן מחשבי./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully