וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפרט דלף: האם ככה ייראה הנקסוס הבא?

אילן גלר

8.7.2016 / 9:48

שני המכשירים, המיוצרים על ידי חברת HTC (שייצרה גם את הנקסוסים הראשונים), זכו לשמות הקוד Sailfish ו-Marlin ויכללו מפרט מרשים. ההבדל היחיד הוא בגודל המסך ונפח הסוללה

סקרנים לדעת כיצד יראו מכשירי הנקסוס הבאים של גוגל? לפי דיווח שהתפרסם באתר חדשות הטכנולוגיה האמין, Android Police, נדמה שהכיוון בו בחרה החברה ללכת מזכיר מאוד את קו מוצרי האייפון של אפל: עיצוב מינימליסטי ומאופק, ושני מכשירים בעלי מפרט ומראה כמעט זהים לחלוטין, מלבד גודל המסך.

שני המכשירים, המיוצרים על ידי חברת HTC (שייצרה גם את הנקסוסים הראשונים), זכו לשמות הקוד Sailfish ו-Marlin. שניהם יורכבו ממחומרים מתכתיים איכותיים, יצוידו בשבב סנאפדרגון מרובע-ליבות של קוואלקום, 4 גיגה זיכרון RAM ובמצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל.

נראה שחיישן טביעות האצבע ימוקם בצדו האחורי של המכשיר, ובגוגל החליטו כנראה גם לא לוותר על כניסת האוזניות הסטנדרטית (3.55 מ"מ), ולעבור לחיבור אוזניות באמצעות חיבור ה-USB שיהיה כנראה בצדו התחתון של המכשיר, או כמובן באמצעות תקשורת בלוטות' או NFC אלחוטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמייה על בסיס המפרט שהודלף./מערכת וואלה!, צילום מסך

למעשה, ההבדל בין שני המכשירים מסתכם בגודל המסך ואיכותו: 5 אינץ' ו-HD מלא ב-Sailfish, לעומת 5.5 אינץ' באיכות QHD בדגם ה-Marlin. הבדל נוסף יהיה כנראה בנפח הסוללה שיעמוד על 2,770 מיליאמפר-שעה בדגם הקטן ו-3,450 מיליאמפר-שעה בדגם הגדול יותר.

כמו כן, ייתכן שה-Marlin יוצע למכירה בגרסה הכוללת 128 גיגה לאחסון, בנוסף לגרסה הסטנדרטית שתצויד ב-32 גיגה. שני המכשירים צפויים להגיע למדפי החנויות לפני סוף השנה הנוכחית, ויתבססו על הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה אנדרואיד - 7.0 נוגט.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully