וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: טורניר פרו אבולושיין, פרסים ליוצרי הרשת הכי מקוריים ועוד

8.7.2016 / 9:09

הסטראט-אפ שמבטיח להפוך תהליכי שיקום להרבה יותר מהנים, האתר שמציע שירותי מדיה חינמיים לסטארט-אפים חדשים ואיזו רשת חדשה תמכור סלולריים סינים בזול? כל מה שמעניין השבוע בהיי-טק הישראלי

הכי מצחיקים ברשת

אירוע Shorty Stories שייערך לראשונה בארץ במועדון הבסקולה בתל אביב ביום שבת, יעניק פרסים לאנשים ולארגונים המייצרים תוכן קצר ויוצא דופן ברשת. הפרסים יוענקו לחיות הרשת שפרסמו סאטירה נשכנית, קריאה למעורבות חברתית, קטעים קומיים ויראליים ועוד. המועמדים בקטגוריות השונות הם: תום יער, ערוץ הכיבוד, וניה היימן, דיבוב מצחיק, תכל'ס, שרוטונים, טל טירנגל, גיא הוכמן, ניר וגלי, גדי וילצ'רסקי ועוד.

בין הקטגוריות ניתן למצוא טייטלים שונים, למשל - יוצר/ת התוכן המקומי/ת הכי מרעיש/ה ברשת הישראלית, יוצר/ת התוכן המקומי/ת הכי מרעיש/ה בחו"ל, יוצר/ת התוכן המקומי/ת שהכי חיזק/ה את המותג "ישראל" בעולם, בשנה האחרונה. לזוכים תוענק חבילה הכוללת כרטיס טיסה, לינה וכרטיס VIP לאירוע ה- Shorty Awards 2017 בארה"ב. כמו כן, באירוע יתארח תומאס סנדרס, כוכב רשת עם יותר מ-10 מיליון עוקבים, שיספר את הסיפור האישי ויפרט כיצד הצליח לבנות קריירה ברשת. בקיצור, כדאי להיות כוכב רשת.

מה צפוי שם? דיבוב מצחיק במחווה לחינוכית

שריקת הפתיחה

היורו עוד רגע נגמר אבל בחיים עצמם כמו בחיים עצמם, המשחק נמשך. ב-19 ביולי יתקיים בתל אביב טורניר פרו אבולושיין 2016 הגדול גרסת היורו. השחקנים יתמקמו על עמדות סוני פלייסטיישן 4 ויתחלקו לארבעה בתים. דמי ההרשמה עומדים על 69 שקלים בלבד, וחוץ מהשתתפות בטורניר, הם כוללים חברות במועדון רשת BBB המארגנת את האירוע ומנת בורגוס רינגס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טורניר פרו אבולושיין 2016./מערכת וואלה!, צילום מסך

קו 7 עבר?

לא כולם משתמשים באפליקציות שונות שמודיעות על זמני הגעה של אוטובסים ורכבות, כמו מוביט, ועבורם חברת Urban Digital, פיתחה שלטים דיגיטליים שפועלים בטכנולוגיה סולארית, ומציגים איזה קו יגיע ומתי. הנוסע יכול להזין בשלטים המיועדים את היעד אליו ירצה להגיע והמערכת מוסרת את כל הפרטים הרלוונטים, על איזה קו צריך לעלות, מתי הוא מגיע ואף את מיקומו המדוייק של האוטובוס. השירות פעיל כיום בערים יבנה ואשדוד, ובקרוב יופעל גם בהרצליה. הפיתוח יוצג בוועידת התשתיות ה-5 של מידע כנסים בשבוע הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלטים החכמים של Urban Digital./מערכת וואלה!, צילום מסך

בחנו את עצמכם

בזק בינלאומי הכריזה השבוע על הקמת מעבדה ייעודית בשם BI Labs, בה סטארט-אפים יוכלו לבדוק ולפתח את המוצרים והשירותים שלהם בתחומים שונים, ביניהם - ניתוח לוגים, ניתוח תעבורה בזמן אמת בקצבים גבוהים, חיבור לכבל התת-ימי, ניתוח מתקפות סייבר, חשיפה והתנסות בציוד תקשורת מתקדם בעולם וגישה לרשת הדאטה סנטרים הגלובאלית של בזק בינלאומי. ההצטרפות אגב, היא ללא כל דרישת התחייבות מהסטארט-אפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והכל חינם. BI Labs/מערכת וואלה!, צילום מסך

היי דרומה

אופיס דיפו פותחת את B-DIGITAL, תת-רשת שתתמחה במוצרי סלולר, דיגיטל ומחשוב ותציע את כל מותגי הטכנולוגיה המובילים. בשלב הראשוני ייפתחו שלושה סניפים באילת והצפי הוא שעד סוף השנה ייפתחו עוד 10 סניפים ברחבי הארץ. חנויות הקונספט יכללו מגוון של מוצרים ומכשירים סלולריים, מחשבים, גיימינג - משחקי מחשב וקונסולות, גאדג'טים ועוד. כמו כן, הרשת מבטיחה לשווק שני מותגי סלולר סיניים שלא היו מוכרים עד כה בארץ: UMI ו-ULEFON.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
B-DIGITAL, תת הרשת של אופיס דיפו./מערכת וואלה!, צילום מסך

אופן ספייס

שלושה חודשים לאחר תחילת הפעילות של מתחם העבודה MerkSpace, שהוא מתחם עבודה שיקי ומעוצב, המיועד בעיקר לפרילנסרים ויזמים צעירים, הוקם מתחם חדש ברחוב קרליבך בתל אביב והוא מכיל 180 עמדות ומשתרע על שטח כולל של 980 מ"ר. בקיצור, שווה לצאת מהבית, במיוחד אם אתם עצמאיים.

טק ניישן. merkspace, אתר רשמי
חמישי שמח ב- MerkSpace/אתר רשמי, merkspace

משתקמים ונהנים

הליך שיקום הוא תהליך ארוך, מסורבל ומה שבטוח - ממש לא נעים. חברת GEMON מבקשת להפוך את התהליך הזה לקצת יותר מהנה ולתמרץ את המשתקמים להשלים את תכנית הטיפול, באמצעות משחקי מחשב. "אנחנו מייצרים מערכת שמתלבשת על המכשירים הקיימים ומוסיפה להם משחק", הסביר אוהד דורון, מייסד החברה. "בין אם זה מרוץ מכוניות או כל דבר אחר, שנותן למשתמשים גביעים על הצלחה בתרגילי השיקום. המערכת גם יודעת לתת סטטיסטיקה מדויקת על כל מתאמן ומאפשרת לצוות הטיפולי לעקוב ביתר קלות אחר ההתקדמות".

אוהד דורון ותומר ינאי, מייסדי Gemon. InOut media,
הסטראט אפ זכה בחבילת פרסים בשווי של יותר מ-55 אלף דולרים./InOut media

מיליארד סינים לא טועים

שנגחאי תארח לראשונה את כנס ההשקעות הישראלי הבינלאומי GoforIsrael בו צפויים להשתתף כאלף משקיעים ויזמים סינים וישראלים. השנה הדגש המרכזי יהיה על השקעות סיניות בלבד, בעיקר בתעשיות ההייטק, מדעי החיים, טכנולוגיות ירוקות ואנרגיה.

צעירים עובדים מול מחשב. ShutterStock
מחכים לכם בסין./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully