וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ למתקדמים: כך תפעילו את התפריט הסודי באייפון

7.7.2016 / 13:23

גם המשתמשים הכבדים ביותר לא בטוח מכירים את קודי ההפעלה שאמורים לשמש טכנאים ומהנדסים הבוחנים את מכשירי האייפון. אם תעזו לשחק קצת מחוץ למגרש תוכלו, למשל, לדעת בדיוק כמה אחוזי קליטה יש לכם במקום להסתפק בחיווי של כמה פסים

אפליקציות אייפון. ShutterStock
לא תמצאו את זה באייקונים./ShutterStock

עוד מימי הטלפונים הניידים הראשונים, יצרניות הסלולר הטמיעו תפריטים נסתרים בממשקים שלהן. את התפריטים הנסתרים האלה ניתן לפתוח באמצעות קודים שבימי הטלפונים הראשונים היו נחשבים לסודיים, אך גם כיום רבים מהמשתמשים לא מכירים אותם. הקודים האלה יכולים לספר לכם מידע רב על האייפון שלכם כמו למשל תפריט מיוחד הנותן דיאגונסטיקה שיכולה לסייע לכם לפתור בעיות, לקבל מידע מדויק על הקליטה ועוד.

תפריט הדיאגונסטיקה, נקרא Field Test (מבחן שטח) וניתן לפתוח אותו באמצעות הקלדת התווים *3001#12345#* באפליקציית הטלפון. אחרי שתקישו את התווים האלה תוצג בפניכם רשימה של תפריטים טכניים ואמצעי בדיקה שנמצאים בטלפון רק עבור אנשים שבודקים חומרה או עבור יצרניות הסלולר.

אחד מהדברים המעניינים ביותר שנמצאים שם, זו האפשרות לקבל את עוצמת הקליטה המדויקת. כידוע, עוצמת הקליטה מופיעה לנו בחלקו העליון של המסך אך החיווי כולל רק חמישה פסים. אם אתם בוחנים רשת סלולר, ורוצים לדעת כמה טובה באמת הקליטה בבית שלכם, אז אתם נמצאים בבעיה. באמצעות התפריט הזה, תוכלו לקבל מידע מדויק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים את חיווי הקליטה למעלה משמאל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להפעיל את המצב המיוחד, הקישו את רצף התווים ולחצו על חייג. לאחר מכן יפתח מסך מיוחד, לחצו על מקש הכיבוי וברגע שיופיע לכם המסך "החלק לכיבוי", לחצו על מקש הבית באופן רציף. כעת האייפון יחזור למסך הראשי ובמקום פסי קליטה, יופיעו לכם מספרים. כל מספר בין מינוס 40 למינוס 80 נחשב כקליטה טובה, בעוד שכל מה שמתחת למינוס 110, נחשב קליטה חלשה. ככל שאתם יותר קרובים לאפס כך הקליטה טובה יותר. כדי להחזיר את פסי הקליטה לקדמותם, היכנסו לתפריט וצאו ממנו בצורה רגילה.

קודים נוספים, הרבה פחות יעילים, כוללים הצגת מספר ה-IMEI הייחודי של האייפון (מספר הזהות שלו), על ידי הקשת *#06#או לבדוק האם המסרונים, שיחות וצריכת נתונים סלולריים פועלים על ידי הקשת *#33#.

במכשירי אנדרואיד יש גם תפריטים נסתרים אך הם משתנים בין הדגמים השונים של היצרניות. למרות שאין קוד אוניברסלי עבור כל המכשירים, נסו להקיש את התווים *#*#4636#*#* כדי לעלות מסכים דומים כמו באייפון. המסך שאמור לעלות באנדרואיד יספק לכם נתונים על צריכת הסוללה וקונפיגורציית הרשת האלחוטית שלכם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט מבחן השטח./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully