וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלכם ברשימה? 10 מכשירי האנדרואיד הכי פופולריים בעולם

אילן גלר

10.7.2016 / 9:00

לפי נתוני חברת AnTuTu, סמסונג מובילה בפער גדול אבל יש כמה הפתעות בהודו ובסין. וגם: מתברר שאף אחד מהמכשירים הפופולריים בעולם לא מצויד במסך קטן מ-5 אינץ'

צילום מסך

(בסרטון: גלקסי נוט 5 - הכי פופולרי בעולם)

היצרנית הקוריאנית סמסונג ממשיכה להוביל בפער מרשים את טבלת מכשירי האנדרואיד הפופולריים בעולם, כך לפי נתוני חברת AnTuTu המספקת שירותי בדיקות טכניות למאות אלפי משתמשים. רובנו מכירים את אונטוטו בתור סטנדרט לבדיקת מהירות של סמארטפונים אבל האתר מחזיק בנתונים מעניינים נוספים.

לפי נתוני החברה, מכשיר ה-Galaxy Note 5 הוא הסמארטפון הפופולרי ביותר, שנקנה על ידי כ-7.82 אחוזים מכלל מחזיקי הסמארטפונים בעולם. במקום השני ניצב Galaxy S6, הנמצא בשימוש אצל 5.47 אחוזים ממשתמשי אנדרואיד.

גם במקום השלישי והרביעי ניצבים מכשירי סמארטפון מתוצרת סמסונג, S6 Edge ו-S7, ורק במקום החמישי מכשיר Redmi Note 3 של שיאומי מכניס מעט גיוון לרשימה, לפני שחוזרים לסמסונג עם S7 Edge במקום השישי. היצרנית הסינית Meizu מתברגת במקום השביעי עם MX5, ואילו LG - המתחרה של סמסונג מבית - הצליחה להגיע רק למקום השמיני עם מכשיר ה-G3 הוותיק והמוצלח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
האנדרואידים הפופולריים בעולם./מערכת וואלה, צילום מסך

גם בניתוח לפי מדינות, הסמארטפונים של סמסונג ממשיכים להוביל בבטחה. בארה"ב נרשמת נוכחות משמעותית גם למכשירי Nexus 6 מבית מוטורולה ו-Nexus 6P מבית וואווי של גוגל, ואילו בגרמניה מצליח ה-OnePlus 2 להתברג במקום החמישי.

ברוסיה מוביל רדמי נוט 3 של שיואמי ובמקום השני זנפון 2 של אסוס. בהודו גם מוביל בפופולריות שלו רדמי נוט 3 ובשאר החמישייה הראשונה תמצאו את וואן פלוס 2, לה אקו 1S, וואן פלוס 1 ולנובו K3 נוט. פרט מעניין נוסף - אף אחד מהמכשירים הפופולריים בעולם לא מצויד במסך בגודל של פחות מ-5 אינץ'.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הסמארטפונים הפופולריים בחלק מהמדינות שנבדקו: הודו, גרמניה ורוסיה./מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully