וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני משיקה בישראל את סדרת XPERIA X - כמה הם יעלו?

10.7.2016 / 10:43

סדרת X Xperia כוללת 3 סמארטפונים: Xperia X, Xperia X Performance , Xperia XA. לכל המכשירים מסך בגודל 5 אינץ' ומפרטים הנעים בין מכובד לסביר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום ספונטני.סוני אקפסריה סדרה X./מערכת וואלה!, צילום מסך

אלקטרה תקשורת, היבאונית הרשמית של סוני בישראל, משיקה את סדרת ה-Xperia X בישראל, עליה הכריזה סוני בתערוכת המובייל העולמית שנערכה בברצלונה בחודש פברואר. סדרת ה-X מצויידת במצלמה אחורית של 23 מגה פיקסל וקדמית של 13 מגה פיקסל, המסוגלות לצלם במהירות של 0.6 שניות.

הדור הבא של הדור הבא של מצלמת האקספריה מתמקד בצילום ספונטני ומאפשר לצלם תמונות חדות בסיטואציה בלתי-צפויה. איך זה עובד? המנגנון מאפשר לצלם פעם אחת את אובייקט הצילום ומאותו רגע הטלפון מסוגל לנבא באופן אוטומטי את כיווני התנועה שלו ובכך ללכוד אותו ללא הטשטוש האופייני לעצמים נעים.

בסמארטפונים החדשים השקיעה סוני גם בחיסכון באנרגיה, ושילבה פיצ'ר ניהול סוללה חכם המאפשר עד שני ימי שימוש בין טעינה לטעינה. המשמעות הנוספת היא הארכת תוחלת חיי הסוללה עד פי שניים מהמקובל. דגם ה-X וה-X Preformance חולקים אותו מסך, בגודל 5 אינץ' ברזולויציית Full HD והסמארטפונים החדשים בסדרה מצוידים במעבדים חזקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשירים החדשים של סוני מגיעים לישראל. אקפסריה סדרה X./מערכת וואלה!, צילום מסך

בדגם ה-Performance שולב מעבד סנאפדרגון 820 חדש של קוולקום עם 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון, בעוד שה-X כולל ערכת שבבים סנאפדרגון 650 של קוולקום. דגם ה-XA מצויד במעבד שמונה ליבות, מבית מדיהטק, 2 גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה זיכרון לאחסון פנימי לצד אפשרות להרחבה. הדגם הזה מתהדר במצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 8 מגה פיקסל, 2 גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה לאחסון. בדגם ה-XA גם סוללה קטנה יותר (2,300 מיליאמפר-שניה) והוא אינו כולל קורא טביעות אצבע. שלושת הדגמים מצוידים במערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

מעבר לסדרת ה-X, חברת אלקטרה תקשורת משיקה בישראל את ה-E5 שמצטרף למשפחת מכשירי הביניים. הוא עשוי מחומרים איכותיים ומגיע עם מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD, מעבד מרובע ליבות במהירות 1.3 גיגה-הרץ מתוצרת מדיהטק, זיכרון של 1.5 גיגה RAM ואחסון פנימי בנפח 16 גיגה. המצלמה הקדמית של 5 מגה פיקסל, אחורית 13 מגה פיקסל ובפנים תמצאו סוללה בנפח 2,300 מיליאמפר-שעה, שלדברי החברה תאפשר שימוש עד יומיים ללא טעינה. ה-E5 יושק בתחילת יולי ברשתות הנבחרות ויהיה זמין בצבעים לבן ושחור, במחיר של 1,290 שקלים.

ה-X Performance יעלה 3,490 שקלים ויושק בסוף יולי ברשתות הנבחרות, בצבעים לבן, שחור גרפיט, זהב ליים וזהב ורוד. מחירו של ה-Xperia X עומד על 2,990 שקלים, הוא יושק בתחילת יולי ברשתות הנבחרות, בצבעים לבן, שחור גרפיט וזהב ליים. הדגם השלישי והפשוט יותר בסדרה הוא ה-Xperia XA שיושק ביולי בצבעים לבן, שחור גרפיט, זהב ליים וזהב ורוד. מחירו המומלץ לצרכן 2,290 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיכים להתמקד במצלמה.סוני אקפסריה סדרה X./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully