וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג השיקה בישראל סדרת סמארטפונים חדשה וגאדג'טים נלווים

11.7.2016 / 11:06

שוק הביניים מתחמם: ענקית הסלולר הקוריאנית השיקה היום שני דגמי במחיר של כ-1,500 וכ-1,300 שקלים לצד צמיד חכם ואוזניות חכמות. באוזניות יש 4 גיגה לאחסון מוזיקה וניתן גם למדוד איתן את המהירות והדופק למי שרוצה לרוץ מבלי להיסחב עם גאדג'טים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוק מכשירי הביניים רותח./מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג ישראל השיקה היום את הסמארטפונים בקטגוריית הביניים שלה - סדרה J. לפי סמסונג, קטגוריית הביניים צמחה בשנה האחרונה בכחמישים אחוזים. "היום אנחנו משיקים בישראל צמד מכשירים המשדרגים את קטגוריית ה-Mid. מדובר במכשירים בעלי עיצוב יוקרתי עם מסגרת מתכת, יכולת צילום תמונות מוארות בתנאי תאורה נמוכים, תצוגה איכותית ועוד פרמטרים שלרוב מצויים במכשירי דגל,", אמר קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל. לצד סדרת J השיקה סמסונג בישראל צמיד ספורט חכם ואוזניות אלחוטיות.

ה-J7, הסמארטפון המתקדם יותר בסדרה מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית HD, מסוג SuperAmoled, ערכת שבבים Exynos 7870, מעבד שמונה ליבות, 2 גיגה זיכרון RAM, מערך צילום הכולל מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9 ומצלמה קדמית 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצםf/1.9 ונורית לד קדמית לצילום סלפי בתנאי תאורה קשים. הוא מיע עם 16 גיגה לאחסון פנימי וסוללת 3,300 מיליאמפר-שעה. מחירו בישראל 1,549 שקלים.

אחיו הקטן, J5, מגיע עם מסך בגודל 5.2 אינץ' מסוג SuperAmoled ברזולוציית HD, ערכת השבבים Exynos עם מעבד ארבע-ליבות, 2 גיגה זיכרון RAM, זיכרון פנימי של 16 גיגה ומערך מצלמות זהה ל-J7. למכשיר סוללה בנפח 3,100 מיליאמפר-שעה ומחירו בארץ 1,349 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרט סביר במחיר נוח, עם האיכות של סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד סדרת J, סמסונג השיקה בישראל את Gear Fit 2, צמיד ספורט חכם המזהה את סוג הספורט שאתם מבצעים בצורה אוטומטית: ריצה, הליכה או רכיבה על אופניים. הוא מגיע עם מסך Super Amoled קמור בגודל 1.5 אינץ' ובשונה מהדור הקודם, יש לו 4 גיגה לאחסון פנימי כך שניתן לשמור עליו מוזיקה ולהתחבר באמצעות אוזניות אלחוטיות. כמו כן, לצמיד החכם חיישן GPS המנטר את הריצה. הצמיד מספק גם התראות והודעות מהסמארטפון. הוא עמיד בפני מים ואבק, על פי תקן מחמיר של IP68, מה שמעניק לו עד חצי שעה במים, בעומק של עד מטר וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצמיד חכם, אבל לא מגניב כמו האוזניות./מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג השיקה גם את Gear IconX, אוזניות אלחוטיות, קלות ונוחות. האוזניות מגיעות עם אחסון פנימי בנפח של 4 גיגה, המאפשר ניגון ישירות מהאוזניות, ללא צורך להסתנכרן עם סמארטפון או נגן מוזיקה אחר. בנוסף האוזניות מציעות מעקב אחר נתוני האימון: מרחק, מהירות, משך האימון, קצב הלב (הודות למד דופק לב) ויש בהן גם הנחיה קולית המספקת משוב קולי מידי על התקדמות האימון. שני הגאד'טים (הצמיד והאוזניות) יחלו להימכר בארץ בתאריך 15 ביולי ומחירם יפורסם באותו היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוזניות האלה עשויות לעשות מהפכה בתחום הגאדג'טים של הספורט./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully