וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שודדים חמושים נעזרו בפוקימון גו כדי לארוב לתשעה קורבנות

אילן גלר

12.7.2016 / 8:46

אמנם הלהיט החדש מצליח להוציא אנשים קצת מהבית, אבל מצד שני הוא שולח שחקנים תמימים למקומות נטושים כשעיניהם דבוקות למסך הקטן

צילום מסך

פוקימון גו, הלהיט החדש של נינטנדו למכשירי סמארטפון, הצליח לשכנע מיליוני שחקנים ברחבי העולם לקום מהספה ולהתחיל לזוז, אך מתברר שיש גם לא מעט סכנות הגלומות במרדף אחר מפלצות הכיס הווירטואליות. באופאלון שבמיזורי, ארה"ב, קושרת המשטרה בין המשחק החדש לתשעה מעשי שוד, שהתרחשו במהלך הימים האחרונים במקומות שונים בעיר.

השודדים, ארבעה גברים בני 17 עד 18, ניצלו את אחת מתכונות המשחק - נקודות האיסוף המרכזיות (PokeStop), על מנת לצפות מראש לבואם של שחקנים צעירים למקומות מבודדים יחסית, כדוגמת חניון חשוך, ושם לשדוד אותם כשהם אינם קשובים לסביבתם אלא למסך הסמארטפון. נקודות האיסוף של פוקימון גו נקבעות במקומות שונים ואקראיים למדי על המפה, והפושעים פשוט זיהו את הנקודות הנוחות ביותר מבחינתם וחיכו בסבלנות לקורבנות.

בעוד שארבעת החשודים נעצרו, וממתינים כעת למשפט, אין כל מניעה כי אחרים לא ינסו לחקות את צעדיהם. במשטרת מיזורי ממליצים להורים להשגיח מקרוב על ילדיהם בזמן שהם משחקים בפוקימון גו, ולא לאפשר להם להסתובב לבדם ברחובות. חשוב ליצור מודעות לכך שמדובר במשחק שונה מהמקובל, המתרחש בעולם אמיתי, על כל הסכנות שבו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully