וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG השיקה שירות טכנאי עד הבית ללא תשלום בכל רחבי הארץ

12.7.2016 / 13:35

השירות יינתן בבית הלקוח בחינם לכל מי שרכש מכשיר של LG בייבוא רשמי. במסגרת השירות גויסו 50 טכנאים מקצועיים, שיספקו מענה תוך 24 שעות מרגע הפנייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיעים עד 24 שעות מרגע הפנייה./מערכת וואלה!, צילום מסך

LG ישראל ורונלייט דיגיטל, יבואנית LG Mobile בישראל, השיקו היום את שירות "טכנאי עד הבית". השירות הוכרז בעקבות פיילוט מוצלח שהחל לפני יותר מחודש במסגרתו עשרה טכנאים העניקו שירות ללקוחות המתגוררים באזור המרכז וללא כל עלות. לאור שביעות הרצון הגבוהה של הלקוחות מן השירות, הוחלט להשיק את השירות באופן רשמי ולהרחיבו לכל חלקי הארץ.

לשם כך גויסו עשרות טכנאים נוספים וכן עשרות נציגי שירות במסגרת הקמת מוקד טלפוני ייעודי . צוות "שירות עד הבית" מונה כ-50 טכנאים שהוכשרו להעניק שירות מקצועי ומידי בבית הלקוח. באחריות צוות השירות במוקד לטפל בפניות הלקוחות, לצוות טכנאים ולוודא שכל לקוח שפונה למוקד, יזכה לביקור טכנאי תוך 24 שעות מרגע פנייתו.

השירות יפעל במקביל ל-15 נקודות השירות של LG ורונלייט ברחבי הארץ, והוא מיועד ללקוחות שרכשו את המכשיר ביבוא רשמי באמצעות רונלייט דיגיטל. שירות התיקונים ניתן בחינם במסגרת אחריות יצרן ולא במקרה של נזק לקוח או מחוץ לתקופת האחריות. מי שרכש את המכשיר שלא באמצעות היבואן הרשמי יוכל גם ליהנות משירות זה בתשלום. מוקד השירות להזמנת הטכנאי יפעל בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00. ניתןלהזמין את השירות בטלפון 077-9007222.

  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • רונלייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully